وبلاگ

آموزش بازکردن قفل گوشی سامسونگ

آموزش بازکردن قفل گوشی سامسونگ به صورت رایگان

میخواهید اپراتور خدمات تلفن همراه خود را تغییر دهید؟ با یک کد گوشی سامسونگ خود را باز کنید.

در صورتی که یک گوشی موبایل سامسونگ خریده باشید که به طور ویژه به عنوان آنلاک شده توصیف نشده باشد، احتمالا گوشی شما لاک (قفل) است، یعنی تنها با سیمکارت اپراتور خاصی قابل استفاده خواهد بود. برای استفاده از این گوشی با یک اپراتور دیگر، باید آن را آنلاک کنید. میتوانید از اپراتور کنونی خود بخواهید موبایلتان را آنلاک کند. با فرض این که قراردادی ندارید یا از قبل هزینه فسخ را پرداخت کرده یا هنگام خرید این مبلغ را پرداخته اید، شاید اپراتور هنگام خرید یا از راه دور گوشی شما را آنلاک کند. اما در صورتی که اپراتور به هر دلیلی چنین کاری انجام ندهد، میتوانید خودتان با استفاده از سرویس های آنلاک کردن رایگان موجود در اینترنت این کار را انجام دهید.

نرم افزارها و کدهای رایگان برای بازکردن قفل گوشی سامسونگ

در ادامه لیستی از برنامه های نرم افزاری و سرویس های کد طراحی شده برای بازکردن قفل گوشی های سامسونگ را می بینید.

توجه: با وجودی که این اطلاعات به صورت ویژه برای گوشی های سامسونگ نوشته شده اند، میتوانید از آن ها در گوشی های اندرویدی دیگر مانند گوگل، هواوی، شیائومی، ال جی و غیره نیز استفاده کنید.

برای اکثر این موارد به شماره مدل گوشی سامسونگ خود نیاز خواهید داشت. شماره مدل یا model number معمولا پشت باتری قرار دارد بنابراین برای دیدن آن باید باتری را خارج کنید.

  • WorldUnlock Codes Calculator: این نرم افزار کوچک تحت ویندوز برای بسیاری از گوشی های موبایل شرکت های بزرگ مانند سامسونگ، کد آنلاک می سازد. پس از دانلود و وارد کردن اطلاعات گوشی خود، از جمله مدل، سازنده، مکان و شماره IMEI ، این برنامه یک کد به شما میدهد. این کد را باید در حالتی وارد کنید که سیمکارت داخل گوشی نباشد.
  • UnlockSamsungOnline: در این سایت دستورالعمل های بسیار دقیقی را خواهید یافت که نحوه آنلاک کردن گوشی های سامسونگ را با برنامه ای به نام SRS آموزش میدهد
  • Free SIM Unlock Samsung Online: یک سرویس آنلاین است که جهت آنلاک کردن گوشی سامسونگ، برای شما یک کد میسازد.
  • Universal Simlock Remover: این نرم افزار طرف سوم (third-party) برای آنلاک کردن گوشی های موبایل متنوعی از جمله گوشی های سامسونگ طراحی شده است.
  • FreeUnlocks: در این وبسایت هم میتوانید هزینه آنلاک کردن گوشی خود را بپردازید و هم از طریق TrialPay این کار را به صورت رایگان انجام دهید.
هنگام آنلاک کردن گوشی احتیاط کنید.آنلاک کردن گوشی توسط کاربر میتواند خطرناک باشد چرا که این کار گارانتی هایی که ممکن است داشته باشید را باطل کرده و فرایند آن میتواند به گوشی شما آسیب غیرقابل تعمیری بزند. با این حال در اکثر کشور ها از جمله آمریکا این کار کاملا غیرقانونی است.بسیاری از افراد به آنلاک کردن گوشی هایشان علاقه دارند. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، آنلاک کردن گوشی موبایل به شما این آزادی را میدهد که هرگونه و هرکجا که خواستید از آن استفاده کنید. شاید بتوانید هزینه تماس هایتان را کاهش داده، نرم افزار های جدید نصب کرده و کارهای بیشتری با موبایلتان انجام دهید. با این حال پس از آنلاک کردن، ممکن است گوشی موبایل شما با همه اپراتورها کار نکند. تکنولوژی اپراتورهای تلفن همراه با هم متفاوت است و تکنولوژی موبایل شما باید با اپراتوری که انتخاب میکنید سازگار باشد.حتی وقتی موبایل شما با یک اپراتور متفاوت سازگار است، برخی از قابلیت ها ممکن است مانند قبل کار نکنند.سازگاری دستگاه هادو استاندارد شبکه در آمریکا سیستم جهانی برای ارتباطات موبایل (GSM) و دسترسی چندگانه بخش کد (CDMA ) هستند. گوشی های هیبریدی (دوگانه)  GSM/CMDAکمی در بازار موجود اند، و به نظر میرسد بیشتر دستگاه ها به سوی GSM تمایل دارند. گوشی های GSM خشاب سیم کارت دارند و (LTE) یا Long Term Evolution (به معنای تکامل بلند مدت) یکی از استانداردهای GSM  است. هر گوشی یا تبلتی که LTE  دارد باید یک خشاب سیمکارت نیز داشته باشد.در نتیجه سازگاری اهمیت دارد. پیش از آنلاک کردن موبایلتان با اپراتور مدنظرتان تماس بگیرید تا مطمئت شوید که با سرویس سازنده گوشی شما سازگار است.

جایگزینی برای کدهای باز کردن گوشی های هوشمند

خریدن یک گوشی باز شده ایمن تر است، اما نسبت به بازکردن شخصی گوشی هزینه بیشتری دارد.اگر نرم افزارهای رایگان برای شما کار نمیکند میتوانید نرم افزار های آنلاک کننده ای که میتوانند کار شما را راه بیندازند را خریداری کنید، اما پیش از هزینه کردن حتما درباره نرم افزارها تحقیق کنید. چند مورد از این سرویس ها را در ادامه مشاهده میکنید:

  • UnlockBase  ادعا میکند که کد آنلاک بیش از ۳.۰۰۰ مدل گوشی هوشمند را دارد. این برنامه رایگان نیست.
  • fone toolkit یک سرویس پولی است که میتوانید از دوره آزمایشی آن هم استفاده کنید.
  • netطیف وسیعی از کدهای آنلاک مدل های سامسونگ را پوشش میدهد.

میتوانید در  SamMobile.com نیز به عنوان جایگزینی برای نرم افزار، ابزارهای آنلاک مبتنی بر وب را جستجو کنید. کافی است اطلاعات گوشی خود را وارد این سایت کنید تا کد مناسب را برای شما ایمیل کند. با وجودی که رایگان نیست، اما نرخ موفقیت بالایی در آنلاک کردن گوشی های هوشمند سامسونگ دارد.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.