وبلاگ

بررسی تلویزیون NanoCell AI ThinQ ال جی

با توجه به پیشرفت در دنیای رسانه و لوازم خانگی هم پیشرفت چشمگیری در چند دهه اخیر داشته است. به طوری که  برخی از شرکت های معتبر در سراسر جهان تمرکز خیلی کامل و جامعه ی  روی بحث لوازم خانوادگی داشتند تا بتواند محصولات خود را به بهترین نحوه به دست مشتریان خود برسانند و بتوانند به طور کامل نیاز مشتریان خود را برآورده کنند .

یکی از این محصولات شرکت ال جی { تلویزیون NanoCell AI ThinQ} میباشد که ما در این مقاله سعی داریم آنرا به طور کامل و خلاصه به شما معرفی کنیم تا شما در هنگام خرید به مشکلی برنخورید و از خرید خودتان اطمینان کامل داشته باشید .

مشخصات کلی محصول

تلویزیون 75 اینچ NANO75UQA ال جی از سری تلویزیون‌های مجهز به صفحه نمایش NanoCell یا نانوسل که در سال میلادی 2022 به بازار عرضه شده و با استقبال فراوانی روبرو شد. زیرا این تلویزیون از تلویزیون‌های اقتصادی و میان رده ال جی محسوب شده و با وجود طراحی بسیار شیک و مدرن و کیفیت ساخت بالا و کیفیت تصویر عالی با صفحه نمایش 75 اینچی خود نسبت به دیگر تلویزیون‌ها از قیمت‌های نجومی خبری نبوده و قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد. این تلویزیون فوق‌العاده دارای طراحی بسیار زیبا با قابی باریک و حاشیه‌های باریک و ناچیز و پایه‌های دو شاخه‌ای جانبی بوده که همگی به رنگ مشکی می‌باشند. این تلویزیون زیبا دارای صفحه نمایش تخت NanoCell با نور پس زمینه Direct LED و پنل IPS با زاویه دید گسترده می‌باشد. همچنین دارای کیفیت تصویر 4K UHD با  تصویر 3840×2160 پیکسل بوده و تصاویری واضح و شفافی را برای شما به نمایش می‌گذارد. تلویزیون 75Nano75 ال جی دارای کنتراست عالی، روشنایی مناسب و رفرش ریت 60 هرتز بوده و تصاویر با سرعت بالا و اکشن را به خوبی نمایش می‌دهد. همچنین دارای فناوری‌های تصویری مختلف مانند، فناوری HDR و پشتیبانی از فرمت‌های HDR10، HLG جهت افزایش کنتراست تصاویر و عمق بخشیدن به صحنه‌ها، فناوری 4K Upscaling جهت ارتقای کیفیت تصاویر، فناوری Billion Rich Color جهت تولید طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در حدود یک میلیارد رنگ و فناوری LG Local Contrast جهت افزایش کنتراست تصاویر، فناوری Local Dimming جهت کنترل نور پیکسل‌ها و ارائه کنتراست تصویر لازم برخوردار می‌باشد.

مشخصات ظاهری

تلویزیون 75 اینچی NANO75UQA ال جی دارای طراحی بسیار شیک و مدرن با قابی باریک و زیبا به همراه حاشیه‌های باریک و ناچیز و پایه‌های دو شاخه‌ای جانبی بوده که همگی با رنگ مشکی دیزاین شده‌اند. این تلویزیون زیبا از ضخامت بسیار کم و فریم و حاشیه‌های باریک برخوردار بوده و به شما کمک می‌کند تا در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز بیشتری روی محتوای در حال پخش داشته باشید. پنل پشتی این تلویزیون صاف و مسطح بوده و محل قرارگیری پورت‌ها نیز در پشت و کنار تلویزیون می‌باشد و به راحتی در دسترس هستند. همچنین دارای گیره‌هایی در پشت تلویزیون جهت مدیریت کابل‌ها و جلوگیری از شلوغی کابل‌های دست‌وپا گیر در اطراف تلویزیون است. این تلویزیون فوق‌العاده دارای قابلیت نصب بر روی دیوار بوده و با قرار دادن آن بر روی دیوار همچون یک تابلوی زیبا روی دیوار خواهد درخشید. ابعاد این محصول 1678×964× 59.5 میلیمتر بوده و وزن آن نیز 31.4 کیلوگرم می‌باشد.

فناوری ارتقای کیفیت

تلویزیون 75 اینچی NANO75UQA ال جی از فناوری ارتقای کیفیت تصویر 4K Upscaler برخوردار بوده و تمام تصاویر با کیفیت پایین را ارتقا بخشیده و با کیفیتی نزدیک به کیفیت تصویر فورکی پخش می‌نماید. در این فناوری تصاویر با کیفیت HD و FHD ارتقا یافته و با کیفیتی نزدیک به کیفیت تصویر 4K UHD پخش می‌شود. زیرا این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K UHD برخوردار بوده که چهار برابر کیفیت تصویر Full HD می‌باشد.

فناوری HDR

تلویزیون 75 اینچی NANO75UQA ال جی دارای محدوده دینامیکی بالا HDR بوده و از فرمت‌های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می‌کند. با کمک این فناوری صحنه‌های تاریک را تاریک‌تر و تصاویر روشن را روشن‌تر مشاهده کرده و جزئیات کامل تصاویر به نمایش در می‌آیند. اجرای دقیق فناوری HDR در تلویزیون‌ها با وجود روشنایی عالی ممکن می‌باشد.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.