وبلاگ

دفترچه دیجیتال

با توجه به پیشرفت در دنیای دیجتیال و تکنولوژی کم کم و به ندرت استفاده ار کاغذ هم کاهش یافته است به طوری که در بانک ها دیگر کمتر از کاغذ استفاده میشود و یا در ادارات دولتی نیز کمتر از کاغذ استفاده میشود و همین امر سبب شده است تکنولوژی و رسانه جای کاغذ را بگیرند. بر همین اساس کاغذ ها و دفترچه دیجیتال روی بورس آمدند که در در این مقاله سعی داریم آنهارا به طور کامل و جامع به شما معرفی کنیم.

دفترچه دیجیتال چیست؟

شرکت Montblanc اولین شرکت دنیا نیست که قصد تغییر دنیای یادداشت برداری را از آنالوگ به دیجیتال داشته است، اما این روش یادداشت برداری که توسط این شرکت ارائه شده،مدرن‌تر از آنچه که فکر می‌کنید است. طی برگزاری نمایشگاه IFA شرکت آلمانی نام برده دفترچه یادداشت دیجیتالی Montblanc را معرفی کرد.این شرکت دفترچه دیجیتالی را از طریق اپلیکیشن انحصاری آن ارائه می‌دهد. البته برای این کار نیاز به انجام دادن تنظیمات خاصی است که برای مثال گوشی هوشمند شما را با این دفترچه دیجیتالی متصل می‌کند. اعلام شده که قیمت دفترچه یادداشت دیجیتالی Montblanc تنها 199 دلار در کشور اروپایی میباشد.

دفترچه دیجیتالی

فرمت وکتور

فایل‌های دارای فرمت وکتور در نرم‌افزارهایی چون فوتوشاپ، کورل، ادوبی ایلاستریتر و … اجرا می‌شوند و قابل ادیت هستند.

خصوصیات فایل‌های وکتور این موارد است:

  • روی این دسته از فایل‌ها می‌توانیم بی‌آن‌که کیفیت تصویر تغییری یابد، زوم کنیم.
  • می‌توان این فایل‌ها را بدون افت کیفیت بزرگ کرد.
  • می‌توان این فایل‌ها را تغییر داد، تکه‌تکه کرد یا به هرترتیب، شکل تازه‌ای به آن بخشید.

چند مدل دفترچه دیجیتالی که بهتون توصیه میشود

1- Moleskin

مزیت این برند که پیشگام تولید دفترچه یادداشت هوشمند به شمار می‌رود، کاربرد آسان، طراحی زیبا، کیفیت خوب و بهره‌مندی از برنامه‌ی کاربردی است. تنها محدودیت آن این است که نیاز به کاغذ مخصوص دارد.

Rocketbook-2

دفترچه یادداشت دیجیتالی که با این برند که به بازار آمده یادداشت‌ها و طرح‌ها را در فضای ابری ذخیره می‌کند. می‌توانید آن‌ها را با استفاده از مایکروویو پاک کنید. ضمنا قیمت مناسب‌تری دارد.

۳. Wacom bamboo slate

این دفترچه هوشمند در دو اندازه موجود است که می‌توان از بین آن‌ها اندازه‌ای را که با کار شما مناسب است انتخاب کنید. از نظر قیمت مناسب است و برنامه‌ی کاربردی و مناسبی دارد. تنها نکته‌ای شاید منفی به حساب بیاید، نیاز به پرداخت وجه اشتراک است.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.