وبلاگ

هدفون  KingStar KBH58

یکی از ابزار هایی که در دنیای رسانه خیلی ترند شده است،بحث هنذفری و هدفون میباشد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی هنذفری های بدون سیم و هدفون های وایلرس در بین عموم مردم خیلی جا افتاد و با مرور زمان کاربران بیشتری را به خودش جلب کرده است و ما امروز سعی داریم تا یکی از هدفون های وایلرس را به نام هدفون  KingStar KBH58 را به شما معرفی کنیم؛ و شما در هنگام خرید با اطلاعات کامل و جامع تری نسبت به خرید آن اقدام کنید.

بررسی هدفون KingStar KBH58

هدست KBH58

هدفون Kingstar KBH58تولیدات شرکت نام آشنای کینگ استار است که در حوزه تولید انواع اسپیکر و لوازم جانبی دیجیتال     فعالیت گسترده ای دارد. اتصال بی سیم انواع گوشی موبایل و دستگاه هوشمند به این محصول از طریق بلوتوث نسخه ۵٫۰ با برد اتصال ۱۰ متر انجام شده و اتصال با سیم لپ تاپ، سیستم کامپیوتری و … نیز به کمک رابط جک ۳٫۵ میلی متری صدا صورت می گیرد. علاوه بر این قابلیت اتصال حافظه Micro SD برای پخش فایل های صوتی ذخیره شده کاربران و امکان دریافت سیگنال های رادیو FM جت پخش برنامه های دلخواه از شبکه های رادیویی فراهم شده است. هدفون KBH58 با بهره مندی از متریال ساخت مرغوب و طراحی ارگونومیک، از خستگی گوش در استفاده ی طولانی مدت جلوگیری نموده و به خوبی متناسب با سر کاربر قرار می گیرد تا مانع از ایجاد فشار بر سر شود.

این هدست دارای باتری داخلی به ظرفیت ۴۵۰ میلی آمپر ساعت است که شارژ مجدد آن از طریق اتصال کابل میکرو یو اس بی همراه محصول و صرف حدود ۲ تا ۳ ساعت زمان امکان پذیر می باشد. همچنین کاربران می توانند با یک بار شارژ کامل این هدفون به مدت ۱۲ ساعت از پخش موسیقی، پادکست، انجام مکالمه، تماشای فیلم و … با میزان ولوم ۵۰ درصدی لذت ببرند.

این محصول با قطر درایو ۴۰ میلی متری، امپدانس ۳۲ اهم و میکروفون باکیفیت، انتقال صدایی شفاف را در داینامیک رنج ۲۰ هرتز تا ۱۸ کیلو هرتز پاسخگویی می نماید.این برند موفق به کسب استانداردهای سلامت و ایمنی محصول CE ،FCC و RoHs شده است و بر روی گوشی آن کلیدهای فیزیکی مدیریت موسیقی و تماس قرار دارد.

ترند ترین هدست2020

محتوای داخل جعبههدفون  KingStar KBH58

  1. یک کابل
  2. یک هدفون
  3. یک دفترچه کوچک

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.