وبلاگ

ثبت نام ایرانیان در چت جی پی تی Chatgpt

امروزه بات های هوش مصنوعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این چت بات ها به دلیل کمک کردن به کاربران در کارهای روزمره بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. آنها در امور عادی و زمان بر بسیار نقش مفیدی ایفا کرده اند. استفاده از این ابزار در ایران بسیار مشکل بوده چون کشور ما تحریم است . در نتیجه این تحریم ها امکان چک کردن و تاییدیه شماره موبایل وجود ندارد پس باید از شماره های مجازی برای تاییدیه استفاده کنید.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

خرید اکانت های پریمیوم چت جی پی تی

امروزه chatgpt یک نسخه سریعتر و دقیق تر منتشر کرده است. این نسخه پولی بوده و از وبسایت های معتبر کشور قابل خریداری هست. در این نسخه های پولی توانایی کدزنی و برنامه نویسی دارند. این نسخه از بات ها می توانند گرامر و نوشته را ویراستاری و اصلاح کنند. باید توجه کنید که هنگام به اکانت پریمیوم مشکل ای پی ممکن است برای شما پیش بیاید.هنگام اتصال باید از سرور آمریکا برای اتصال به آن استفاده کنید. اگر از وی پی ان با سرور دیگر استفاده کنید ممکن است اکانت شما بن شود.

استفاده از چت جی پی تی

مراحل ثبت نام در چت جی پی تی برای ایرانیان

مراحل ثبت نام در بات های هوش مصنوعی برای ایرانیان متفاوت است. در حالت عادی کاربران با تایید ایمیل و پسورد خود می توانند ثبت نام کنند. این مراحل برای ما با تایید ایمیل شروع شده و برای تایید شما تلفن همراه خود باید از شماره مجازی استفاده کنید. استفاده از شماره مجازی بستگی به توانایی شما دارد . برخی ممکن است بتوانند به با نرم افزار های ساخت شماره مجازی لاگین کنند . این روش خیلی پیشنهاد نمی شود چون ممکن است چت جی پی تی این شماره ها را شناسایی کند . اگر شماره مجازی شما مانیتور شود اکانت شما تعلیق می شود.

شما می توانید با استفاده از برخی برنامه ها مانند temp number شماره مجازی خود را بسازید یا می توانید به راحتی و با هزینه کم آن را از وبسای های ایرانی بخرید . توجه کنید که این شماره ها محدودیت زمانی دارند پس همان موقع باید از انها استفاده کنید. پس از خرید این شماره ، آن را به همراه کد در بخش شماره وارد کرده و پس از دریافت کد در وبسایتی که شماره را خریداری کردید ،

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.