وبلاگ

خرید لپ تاپ دانشجویی با قیمت پایین

از نیازمندی های اصلی هر دانشجو ، لپ تاپ می باشد. این قضیه در این شرایط اقتصادی برای بیشتر والدین به معضل تبدیل شده است. پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی وابسته است. اینکه شما در چه رشته ای قصد دارید تحصیل کنید و وسیله الکترونیکی خود را در چه زمینه ای استفاده کنید همه روی قیمت آن تاثیر خواهند گذاشت. اگر دانشجو هستید و قصد خرید دارید، مقاله پایین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در شرایط فعلی که قیمت این کامپیوترهای شخصی قابل حمل سر به فلک کشیده است منظور از لپ تاپ های ارزان ، دستگاه هایی است که بین 10 تا 50 میلیون قیمت دارند. تمرکز ما انتخاب دستگاهی است که نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت بالایی برخوردار است.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

در بین برندهای مختلف ، اپل را کنار بگذارید چون اپل یک برند لوکس بوده و نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بالاتری دارد. پیشنهاد ما به شما انتخاب برند لنوو و ایسوس است. در بین این دو برند باز lenovo نسبت به ایسوس قیمت مناسب تری دارد. انتخاب با شماست در اخر این شما هستید که باید از این دستگاه استفاده کنید. اگر داشنجوی رشته هایی هستید که از برنامه تخصصی خاصی مثل اتوکد و ویژوال استودیو استفاده می کنید،خرج شما بالاتر خواهد رفت. این برنامه ها نیاز به cpu قوی تری دارند پس اگر منابع مورد نیاز را نداشته باشید ممکن است لپ تاپ دانشجویی شما هنگ کند و شما نتوانید از دستگاه خود به درستی استفاده کنید.

لپ تاپ دانشجویی مناسب برای رشته های غیرمهندسی

اگر در رشته هایی مثل وکالت ، هتلداری یا رشته هایی درس میخوانید که در حد مقاله خواندن و تدوین ارائه و نوشته ها باشد شما می توانید از مدل

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. در هنگام انتخاب laptop در هر رشته ای که هستید باید به این توجه کنید که دیوایس شما نباید cpu ان کمتر از core i3 باشد. برنامه ها هر روز در حال پیشرفت هستند پس شما باید به روز باشید و دستگاه شما قابلیت همگام شدن با پیشرفت روز دنیا را داشته باشد. شما نیاز به گرافیک بالایی ندارید زیرا کارهای گرافیکی با لپ تاپ دانشجویی خود انجام نمی دهید. کانفیگ مدل پیشنهادی را نگاه کنید و ویژگی ها را به عنوان حداقل ها در نظر بگیرید.

لپ تاپ دانشجویی مناسب برای رشته های مهندسی

رشته های مهندسی ، بدون داشتن کامپیوتر شخصی قابل حمل قدرتمند تقریبا غیرممکن است. شما باید cpu بالای core i4 داشته باشید . همچنین به گرافیک بالا نیاز دارید مخصوصا این نیاز در رشته های معماری و کامپیوتر بیشتر احساس می شود. رم دستگاه شما باید حداقل 8 باشد تا در برنامه های کاربردی شما دچار کمبود منابع نشوید.

در نهایت خرید لپ تاپ دانشجویی یکی از اولویت شما بعد از کنکور دادن است.بهتر است از الان برای خرید آن سرمایه پس انداز کنید و برای خرید آن زود اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.