وبلاگ

روش پيدا كردن مدل موبایل نسل جدید

ممکن است شما هرگز به مدل موبایل خود توجه نکرده باشید اما دانستن آن نکات مثبت زیادی را به همراه دارد. شما با دانستن این موضوع می توانید در مرحله اول در خرید قالب و در وادی بعدی برای آنالیز موبایل خود بکار بگیریم. هر گوشی مانند انسان دارای یک شماره شناسایی است. شما می توانید با دستیابی به این کد طلاعات دقیق دستگاه را پیدا کنید. یافتن مدل موبایل نسل جدید خود، نسبت به مدل و برند آنها متفاوت است. برای گوشی های آیفون در ادامه مطلب می توانید به راهنمایی های ما توجه کنید.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

برای تشخیص مدل موبایل نسل جدید آیفون به بخش تنظیمات مراجعه کنید

برای تشخیص مدل موبایل شما می توانید وارد بخش تنظیمات شده و در مسیر ، Settings > General > About شما می توانید تمامی اطلاعات مهم دستگاه خود را اعم از مدل آن مشاهده کنید. این شرکت قابلیت های زیادی برای کاربران تدارک دیده است. اگر از آیفون 7 به بالا استفاده می کنید، می توانید اطلاعات مربوط به میزان عمر باتری خود را نیز مشاهده کنید. چک کردن این اطلاعات می تواند منجر به کنترل فرآیند مصرف باتری و عوض کردن عاداتی که برای باتری مضر است، مفید باشد.

اولین کارکتر Model Name به شما نشان می دهده که آیفون شما در چه شرایطی به شما فروخته شده است.

M : محصول خرده فروشی نو

F : محصول تعمیر شده

N : محصول جایگزین شده

P : محصول شخصی یا حکاکی شده

اگر این کار برای شما امکان پذیر نبود ، می توانید از طریق ویژگی های ظاهری آن به نتیجه برسید . اگر گوشی شما دکمه HOME معروف گوشی های آیفون را نداشت . امکان دارد دستگاه شما ، از مدل IPHONE X بالاتر باشد چون دستگاه های سابق همگی دارای این دکمه معروف هستند. برای رفتن به هوم در این گوشی ها ، می توانید بخش پایین را به بالا بکشید. اگر در پشت دستگاه شما سریال موبایل نسل جدید شما نوشته شده است یا نه. اگر جواب به این سوال مثبت بود ، مدل گوشی شما از آیفون 7 بالاتر است.

نرم افزار Phone Info کلید پیدا کردن اطلاعات موبایل نسل جدید سامسونگ شما

اگر گوشی موبایل شما سامسونگ است، شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن فوق العاده، اطلاعات را استخراج کنید.شما می توانید به گوگل پلی برای دریافت این برنامه مراجعه کنید. کشور سازنده گوشی شما نمایش داده می شود که با استفاده از این اطلاعات می توانید نسبت به اصل بودن موبایل خود اطمینان حاصل کنید.

اگر تمایل به یادگیری تعمیرات موبایل دارید می توانید به وبسیات ایزایران مراجعه کنید.

 

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.