وبلاگ

مشکلات جی پی اس در گوشی شیائومی

امروزه با افزایش قیمت موبایل ها ترجیح مردم انتخاب تلفن های همراه با قیمت مناسب است. گوشی شیائومی انتخابی است که قیمت مناسب آن دردسرساز بوده است. برخی از مردم به گوشی های قیمت مناسب اعتماد می کنند. آیا این ارزانی با کیفیت بالا همراه است؟ آیا تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد؟ اگر این سوالات ذهن شما را هم درگیر کرده است حتما مقاله ی پارسه را مطالعه کنید.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

آیا گوشی شیائومی خوب است؟

در بین موبایل های ارزان قیمت ، شیائومی که یکی از رقیب های اساسی هواوی می باشد در سال های اخیر فروش زیادی داشته است . سوال این است که آیا این برند توانسته است بازار را حفظ کند؟شیائومی امروزه بدلیل نوآوری در تولید و ساخت محصولات پرقدرت ، رقیبان خود را نگران کرده است. چینی بودن این برند دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست. این شرکت با همکاری با کمپانی های قدرتمند بسیار سریع رشد کرده و قولی در صنعت موبایل شده است. این برند با استفاده از دوربین های پرقدرت و پردازنده به روز و قوی جزو امکانات خاصی است که در گوشی شیائومی دیده می شود.

مشکل GPS در گوشی شیائومی

اخیرا کاربران گزارش هایی از وجود مشکل در جی پی اس این دستگاه ها ارائه کردند. این موضوع بدین معناست که زمانی که کاربران از برنامه هایی مثل گوگل مپ استفاده می کنند، موقعیت مکانی آن ها به درستی نشان داده نمی شود. این ایراد در دستگاه های XIAOMI رایج بوده و با روش های زیر قابل حل شدن دارد.

راه حل اول : شما می توانید جی پی اس دستگاه خود را یکبار از بخش نوتیفیکیشن های خود خاموش روشن کنید. نوتیفیکیشن بار را به سمت پایین بکشید و آن را خاموش و پس از دو دقیقه دوباره روشن کنید.

راه حل دوم : می توانید با خاموش روشن کردن حالت پرواز یکبار تمامی اتصالات موبایل خود را روشن و خاموش کنید.

راه حل سوم : گوشی موبایل خود را یکبار خاموش و روشن کنید تا دوباره اتصالات GPS آپدیت شود.

راه حل چهارم : اگر مشکل شما حل نشد ، دستگاه خود را ریست فکتوری کنید.

مشکل داغ شدن بیش از حد گوشی شیائومی

داغ شدن بیش از حد، در گوشی های اندرویدی موضوع جدیدی نیست. حال که ما منحصرا در حال بررسی دستگاه های XIAOMI هستیم خوب است بدانیم که این دستگاه هم بسیار داغ می شود. این نقص در نسخه های قبلی بسیار بیشتر بوده و در نسخه های جدید کمتر شده است.

بیش از 40 دقیقه از اینترنت موبایل استفاده نکنید تا کمتر موبایلتان داغ کند.

از برنامه هایی که از گرافیک بالا استفاده می کنند استفاده نکنید چون این برنامه ها برای گوشی های قدرتمند طراحی شده اند و ممکن است هنگ کنند.

چند برنامه را همزمان با هم باز نکنید.

بیش از 40 دقیقه در ان فیلم نبینید و موزیک گوش ندهید.

 

در کل شما به اصطلاح به میزانی که هزینه می کنید می توانید بهره برداری کنید. پس به میزان توانایی گوشی شیائومی خود از آن کار بکشید. پس برای استفاده بهینه از دستگاه خود می توانید با توجه به نکاتی که ارائه شد ، بهره برداری کنید.

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.