وبلاگ

جدیدترین ساعت هوشمند کمپانی اپل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تقاضا برای ساعت هوشمند افزایش یافته است. نسل پیر و جوان امروزه از اپل واچ برای ورزش و زندگی روزمره استفاده می کنند زیرا امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از جمله امکاناتی که می تواند برای شما کاربردی باشد می توان به توانایی جواب دادن به تلفن ،بدون اینکه نیاز به دراوردن موبایل از کیفتان باشد، نام برد.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

جدیدترین ساعت هوشمند کمپانی اپل

جدیدترین محصول کمپانی اپل که اولترا واچ سری 8 نام دارد . این ساعت هوشمند بدنه 49 میلی متری دارد.اگر طرفدار ساعت های بزرگ هستید انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود. اولترا مانند سری قبلی در دو سایز ارائه نمی شود . پس اگر ظرافت آن برایتان اهمیت دارد می توانید از سری 8 ساده مدل 41 میلی متری را انتخاب کنید . اگر جزو کسانی هستید که با ساعت خود می خوابید و مدام در دستتان است ، می توانید مدل 8 ساده را انتخاب کنید. بدلیل سایز و قطر کوچکتر زودتر به آن عادت می کنید. شیشه این اپل واچ ، مجهز به کریستال یاقوت کبود است.

باتری جدیدترین ساعت هوشمند موجود در بازار

سایز بزرگ و قطر زیاد این ساعت بدلیل وجود باتری بزرگ آن است . خوبی این نسخه از واچ های هوشمند این است که باتری بهتری دارند . سری 8 ساده نقاط مثبت زیادی دارد اما از نظر باتری نسبت به نسخه های قبلی تفاوت چندانی ندارد. دستگاه اولترا 8 و 8 ساده هر دو می توانند بهینه انرژی مصرف کنند اما مدل 8 اولترا در این زمینه بهتر عمل می کند.

سنسور ها و ردیابی سلامت در ساعت هوشمند جدید اپل

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین قابلیت های اپل واچ سنسورهای قوی آنهاست . هر دو مدل دارای سنسور دما هستند که برای بانوان می تواند کاربردی باشد. این سنسورها می تواند دمای بدن را در طول شبانه روز مانیتور کند و در صورت لزوم پیغام های لازم را ارسال کند . از نظر ثبت نوار قبل تفاوت چندانی بین 8 و 8 اولترا وجود ندارد.

اپل واچ اولترا

کدوم مدل ساعت هوشمند برای من مناسب است؟

پاسخ به این سوال کاملا وابسته به سبک زندگی شماست. اینکه شما چه ورزشی می کنید و چه مسئله ای برای شما اولویت دارد؟ ممکن است شما شناگر حرفه ای یا غواص باشید و بخواهید در زیر آب هم ساعتتان در دستتان باشد . اولترا 8 قابلیت استفاده در قواصی و عمق 1000 متری را دارد اما 8 ساده چنین قابلیتی ندارد . اگر هزینه برای شما مهم نیست ساعتی را تهیه کنید که کارایی های حداکثری را داشته باشد . تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است پس با خرید مدل های جدید می توانید از آن عقب نیوفتید.

اگر شما قصد دویدن یا استفاده روزمره دارید و بودجه شما محدود است ساعت هوشمند نسل 8 اپل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. هم ظراوت و زیبایی ظاهری بیشتری دارد و هم دست شما خسته نمی شود چون وزن کمتری دارد.

برای خرید اپل واچ می توانید به فروشگاه های معتبر در تهران مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.