وبلاگ

بهترین بازی اندروید تینیجری

تینیجرها و جوانان از بهترین مخاطبان و کاربران امروزه بازی های اندروید هستند. افراد در این سن ، بسیار مشتاق هیجان و ماجراجویی هستند. این نیاز به ماجراجویی و ادونچر از طریق بازی ها می تواند برآورده شود. امروزه این گیم ها در ژانرهای مختلفی در بازار عرضه می شوند که انتخاب را برای ما مشکل می کند. ما اینجا هستیم تا انتخاب را برای تینیجرهای فعال و مخاطبان جوان راحت تر کنیم. معیار انتخاب ما چیست؟ پرطرفدار بودن بازی ، کیفیت و گرافیک بالا ، استراتژی و طراحی گیم مناسب و وجود باگ کم از معیارهای ما برای معرفی به شماست.

بازی های تینیجری

اولین بازی اندروید به نامShadow Legends

اسطوره سایه ها یک برنامه استراتژیک و اکشن می باشد. سناریو این بازی به این صورت است که شما نقش قهرمان و اسطوره را ایفا می کنید که در دنیای تلریا قرار دارد و برای نجات این سرزمین باید وارد میدان جنگ بشود. دشمنان بزرگی در این منطقه قرار دارند که هر کدام استراتزی های حمله مخصوص به خود را دارند. قهرمان ها از نژادهای مختلف بوده و باعث جذابیت بیشتر این اپلیکیشن شده است. شما می توانید قهرمانان خود را انتخاب کنید انتخاب درست شما می تواند در نبرد به موفقیت شما کمک کند.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل و عیب یابی اندروید ،روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

دومین بازی پرطرفدار اندروید ، MineCraft

ایده پردازی و خلاقیت از دیگر جنبه های مهم یک game جذاب می باشد. در این اپلیکیشن فرد می تواند یک دنیای استوار را بسازد. تمامی منابع برای پیاده سازی ایده ها قوانین شما در اختیارتان قرار گرفته است و بدون وجود هرگونه مانع می توانید خلاقیت خود را به کار بگیرید. فضای ایزوله و بدون تعامل در آن مورد قبول نیست و شما می توانید به راحتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اگر علاقه به ملحق شدن به خانواده ۲۵۰ میلیون نفری بازی شگفت‌انگیز Minecraft هستید، تنها کافی‌ست که ماینکرافت را از مایکت دانلود کنید.

 

سومین بازی پرطرفدار کاربران اندروید ، Rise of Cluture

یکی از جذاب ترین و  پرطرفدارترین ها است. شما شاهد ظهور و پیدایش تمدن خواهید بود. ساخت و ساز شهر تاریخی را به شما می سپاریم. از امپراطوری های مختلف و فرهنگ های مختلف لذت ببرید و در یک دنیای چندنفره پیشرفت کنید. همه چیز دست شماست حتی می توانید با امپراطورهای نامدار مبارزه کنید و استراتژی حمله آنها را بیشتر بشناسید.

امروزه بازی ها یکی از مهم ترین تفریحات نسل جدید شناخته می شوند. نوجوانان هواداران اصلی این موضوع هستند که وقت خود را صرف پیشرفت در این عرصه می کنند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.