وبلاگ

شناخت انواع لبتاب LENOVO و معرفی لبتابIdeaPad 330-IP330-F

یکی از شرکت های معروف و کارآمدی که میتوان گفت حرف های زیادی در عرصه های رسانه دارد شرکت لنوو میباشد که همه لب تلب هارا با سیستم عامل قدرتمند و شاخص وارد بازار جهانی میکنند و انواع لبتاب های  مختلف و متعددی تاکنون وارد بازار رسانه کردند و نظر قابل توجهی از رضایت کاربران در بر داشتند .

شرکت لنوو دارای رویکردی چندگانه است. درواقع این شرکت به‌طور یکپارچه بر نوآوری، طراحی و مالکیت معنوی تمرکز دارد. ایده‌پردازان شرکت لنوو با تمرکز بر اصل نوآوری جالب‌ترین و خلاقانه‌ترین طرح‌های ممکن را برای تولید لپ تاپ‌های خود پیاده می‌کنند و با وضع قوانین بسیار سفت و سخت همچون استراتژی IP، مالکیت معنوی ایده‌ها را نیز تحت حفاظت خود قرار می‌دهند. به این ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که این ایده‌های ناب مخصوص لپ تاپ‌های برند لنوو است. تعهد برند لنوو به بهبود و تسهیل تجربه‌ی کاربری لپ تاپ‌هایش باعث شده است تا این شرکت موفقیت بسیاری را در زمینه‌ی تولید این کالای الکترونیکی در چین و دنیا به دست آورد.

انواع مختلف لبتاب های LENOVO

1-سری میکس: مجموعه‌ی میکس لنوو، لپ‌ تاپ‌هایی ترکیبی هستند که می‌توانند تبدیل به تلبت شوند. این لپ تاپ‌ها دارای کیبوردی هستند که می‌تواند از دستگاه جدا شود و آن را تبدیل به تبلتی با سیستم عامل ویندوز کند.

2-آیدیا پد ۱۰۰: سری آیدیا پد ۱۰۰ لنوو با هدف استفاده‌ی روزمره طراحی شده است. لپ تاپ‌های این مجموعه در اندازه‌‌های ۱۱، ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی به بازار عرضه شده‌اند و دارای پردازنده‌ی ۵هسته‌ای هستند.

3-آیدیا پد ۳۰۰: مجموعه آیدیا پد ۳۰۰ نیز دارای کاربری روزمره و سبک است و در سایزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچی تولید می‌شود. پردازنده‌ی لپ تاپ‌های این مجموعه ۷ هسته‌ای و از برند اینتل هستند.

4-آیدیا پد ۵۰۰: این مجموعه مشخصات مشابهی با آیدیا پد ۳۰۰ دارد و تنها تفاوت آن در این است که لپ تاپ‌های این مجموعه در ۲ سایز ۱۴ و ۱۵ اینچی تولید می‌شوند.

5-آیدیا پد ۷۰۰: مجموعه لپ تاپ‌های آیدیا پد ۷۰۰ در سال ۲۰۱۵ به تولیدات لنوو اضافه شدند. این لپ تاپ ها با هدف انجام کارهای روزمره تولید شده‌اند و لپ تاپ‌هایی میان رده هستند. لپ تاپ‌های این سری در سایزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اینچ تولید می‌شوند و در تمامی آن‌ها از پردازنده‌ی هفت هسته‌ای اینتل استفاده شده است. از ویژگی‌های جالب این مجموعه، بهره‌مندی از صفحه نمایش چند لمسی است.

6-سری S: لپ تاپ‌های سری S لنوو جز لپ‌ تاپ‌های ارازن قیمت هستند. این مجموعه اولین لپ تاپ خود S10 را با بهره‌گیری از پردازنده و قطعات داخلی اتم اینتل تولید کرد که با توقف تولید این سری از محصولات اینتل، لنوو به استفاده از سری های ارزان‌ قیمت‌تری برای تولید این مجموعه روی آورد.

7-سری C: این مجموعه از لپ تاپ‌های لنوو نیز جزو لپ تاپ‌های میان‌ رده‌ای هستند که برای انجام کارهای نه چندان سنگین مناسب هستند. پردازنده‌ی این سری از آیدیا پد، اینتل ۵ هسته‌ای است که جزو پردازنده‌های کم مصرف به شمار می‌آید.

8-سری L: سری L آیدیا پد نیز با هدف کاربری عمومی و انجام کارهای سبک طراحی شده است.

9-سری گیمینگ: سری گیمینگ آیدیا پد جزو جدیدترین تولیدات لنوو است که در آن از پرقدرت‌ترین و سریع‌ترین قطعات سخت‌افزاری استفاده شده‌ است. پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل، این مجموعه از لپ تاپ‌‌ها را به قوی‌ترین لپ تاپ‌های بازار تبدیل کرده است.

مشخصات IdeaPad 330-IP330-F

1-مشخصات فيزيکي ابعاد: 22.9 × 260 × 378 میلی‌متر – وزن: 2.2 کیلوگرم

2-پردازنده مرکزي: Intel® Celeron® N4000 Processor نسل هشتم (1.10GHz, up to 2.60GHz with Burst Technology, 4MB Cache)

3-حافظه RAM: با ظرفيت 4 گيگابايت – داراي حافظه رم از نوع DDR4

4-حافظه داخلي: با ظرفيت 500 گیگابایت – داراي حافظه داخلي از نوع HDD

5-پردازنده گرافيکي: HD 620 Graphics بدون حافظه مجزا

6-صفحه نمايش: 15.6 اینچ HD (1366 x 768) Anti-Glare

7-امکانات تبديل‌پذير¡ باريک و سبک¡ کاربري مالتي‌مديا¡ با صفحه‌نمايش مات

8-ساير مشخصات : باریک و سبک , کاربری عمومی – دو بلندگوی 2 وات با فناوری Dolby Audio

سرعت عملکرد و باتری

تمام مدل‌های سری ideapad 330 از پردازنده‌های کم‌مصرف و ولتاژپایین شرکت اینتل استفاده می‌کند.
تنوع سخت‌افزاری این سری از لپ‌تاپ‌ها بسیار زیاد است و می‌تواند نیاز اکثر کاربران را پوشش دهد.
از پردازنده‌های Celeron تا Core i7 و مدل‌های مختلف پردازنده‌های AMD در این مدل‌ها وجود دارد.
اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.