وبلاگ

علت خرابی اپل واچ ها و رفع اشکال آن ها

اپل واچ ها از هوشمند ترین ساعت های شرکت اپل میباشند همچنان یکی از پرفروش ترین دستگاه های هوشمند موجود در بازار است، اما حتی عالی ترین محصولات هم ممکن است گاهی با نواقصی همراه باشد.ما در این مقاله لیست کامل از رایج ترین مشکلات ساعت های هوشمند اپل یا همان اپل واچ ها را که  اکثرا توسط کاربران در وب سایت های مختلف درج شده، جمع آوری کرده ایم.  که همچنین شما  می توانید روش های رفع این مشکلات را نیز مشاهده کنید و از آن ها برای رفع مشکل اپل واچ حود نیز استفاده کنید.اکنون میخواهیم به بررسی مشکلات اپل واچ ها بپردازیم .

گرم شدن بیش از حد اپل واچ مدل SE

در گزارشات بسیاری دیده شده که کاربران از داغ شدن ساعت  اپل واچ مدل SE دور مچ خود شکایت داشتند .

راه حل های بر طرف کردن داغی اپل واچ

اگر ریشه این یک مشکل سخت افزاری است، که به احتمال زیاد هم هست، تنها گزینه شما این است که آن را به یک نمایندگی اپل ببرید.

ساعت را خاموش کنید و بگذارید باتری آن کم شود. تا وقتی که یک متخصص نتواند نگاهی به ساعت شما بیندازد، آن را دوباره روشن نکنید.

reboot شدن ناگهانی Apple Watch 3درWatchOS7

برخی از کاربران از زمان ارتقا به WatchOS 7، به طور تصادفی از راه اندازی مجدد برنامه ها در  Apple Watch 3 شکایت می کنند. این مشکل به طور عمده در Apple Watch سری3 رخ داده و در مدل های دیگر، کمتر دیده شده است.

راه حل رسمی اپل برای این مشکل:

پیش از هر چیز، بررسی کنید که آیا اپل واچ شما آخرین نسخه WatchOS را اجرا می کند یا خیر. اپل Watch OS 7.0.3 را در 19 اکتبر سال 2020 عرضه کرد که به طور اختصاصی به رفع این مشکل راه اندازی مجدد ساعت های سری 3 می پردازد.

اپل واچ هنگام بلند کردن دست و تکان دادن مچ، روشن نمی شود

یکی دیگر مشکلات اپل واچ، این است که صفحه نمایش اپل واچ مثل همیشه هنگامی که افراد مچ دست خود را بالا می آورند یا آن را حرکت می دهند، روشن نمی شود. این مسئله، دلایل و البته راه حل های مختلفی دارد که آن ها را با هم می بینیم.

راه حل های ممکن:

در برنامه Watch روی گوشی آیفون خود، به قسمت “My Watch” و بعد “General” رفته و در بخش “Wake Screen”، مطمئن شوید که گزینه “Wake Screen on Wrist Raise” فعال است.

دلیل این امر این است که اپل واچ شما در حالت “Theater Mode” است. اگر اینگونه باشد، باید نماد دو ماسک را در بالای صفحه مشاهده کنید. برای خاموش کردن آن، کافی است Digital Crown را فشار دهید تا صفحه روشن شده و سپس از پایین انگشت خود را بکشید تا به Control Center دسترسی پیدا کنید. در این صفحه به پایین بروید تا به نماد حالت تئاتر رسیده و روی آن ضربه بزنید.

با رفتن به منوی تنظیمات و بخش “Software Update”، مطمئن شوید آخرین نسخه به روزرسانی نرم افزار را دارید.

عدم اتصال LTE در اپل واچ

یکی از رایج ترین مشکلات اپل واچ که کاربران اپل واچ ها را اذیت می کند، عدم اتصال آن ها به LTE تلفن همراه است. اپل خود نیز این مسئله را تأیید کرده و گفت که این مسئله در نسخه به روزرسانی سپتامبر 2017 رفع خواهد شد. اپل به طور رسمی در نسخه WatchOS 4.0.1 به این مسئله پرداخت. این به روزرسانی از اتصال Apple Watch به شبکه های Wi-Fi غیرمجاز جلوگیری کرد. اگرچه گزارش شده است که برای برخی از افراد مشکلات اتصال LTE برطرف می شود، اما در برخی دیگر، این مشکل حتی پس از به روزرسانی هم برطرف نشد. برای حل این مشکل، می توانید روش های زیر را امتحان کنید.

راه حل مشکل وصل نشدن LTE:

نرم افزار اپل واچ خود را با رفتن به منوی تنظیمات و بخش “Software Update”،به روز کنید.

می توانید دوباره اتصال تلفن همراه خود را تنظیم کنید. برای این کار، برنامه Apple Watch را باز کرده و به تب “My Watch” بروید. روی “I” کنار “Carrier” ضربه بزنید و سپس آن را Remove کنید. سپس می توانید دوباره برنامه تلفن همراه خود را اضافه کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.