وبلاگ

نکات مهم ساخت اپل ایدی اختصاصی

شرکت اپل امروزه پرچم دار فروش و تولید موبایل ها و گجت های پیشرفته و به روز است . علاوه بر گجت ها که امروزه بسیار مورد استقبال کاربران واقع شده است هدف هایشان، توسعه کارایی موبایل ها است. اپل ایدی هسته اصلی نرم افزارها و خدمات کلودینگ در محصولات این کشور است . حساب کاربری اختصاصی کاربران که همان apple id نام دارد یکی از امن ترین بسترها برای حفاظت از اطلاعات کاربران است . داشتن گوشی آیفون بدون اپل ایدی تقریبا امری غیرممکن است . شما باید نسبت به انتخاب و وارد کردن اطلاعات و ساخت اکانت خود وسواس به خرج دهید. در صورت فراموشی رمز عبور یا درست وارد نکردن آنها دیگر قادر به استفاده از وسیله خود نخواهید بود .

قبل از اعمال سیاست های جدید،هر فرد می توانست با هر وسیله ای نسبت به ساخت اکانت خود اقدام کند . امروزه به دلیل اضافه شدن فیلد اجباری وارد کردن تلفن همراه کاربران به سختی می توانند نسبت به ساخت اکانت خود اقداماتی انجام دهند .

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات و نصب گلس پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

اطلاعات مهم در ساخت اپل ایدی اختصاصی

فرم اهراز هویت خود را به درستی و به صورت کامل پر کنید . اطلاعات خود را در چند جا ذخیره کنید . در صورت بروز هرگونه فعالیت مشکوک یا حتی نصب برنامه ممکن است نیاز به وارد کردن برخی از این اطلاعات داشته باشید.

ایمیل دائمی خود را که از صحت رمز و فعال بودن آن مطمئن هستید، وارد کنید. از وارد کردن ایمیل های موقت یا اکانت هایی که از درست بودن رمز آنها مطمئن نیستید،اجتناب کنید.

سوالات امنیتی را به درستی پر کنید و حتما در نوت لپ تاپ خود یا در دفترچه یادداشت خود بنویسید.

از هر یک از روش های ساخت اپل ایدی که استفاده کردید حتما به یاد داشته باشید که حساب کاربری خود را تایید کنید.

مشکلات اساسی در ساخت اپل ایدی اختصاصی

اگر خط خارج از کشور دارید، حتما از آن برای ساخت اکانت خود استفاده کنید. این روش امن ترین روش ممکن برای ساخت اپل ایدی شماست. اگر خط خارج از کشور ندارید می توانید، از خط های مجازی استفاده کنید. در ادامه مطلب به شما آموزش خواهیم داد.

سپس یکی از شهر های ایالت متحده را به دلخواه انتخاب کرده و شماره مجازی خود را دریافت کنید. در بخش ثبت نام شماره مجازی را وارد کرده و در INBOX خود پیام ورود را مشاهده کنید. کد وارد شده را وارد کنید و کار ثبت شماره شما در روند ساخت اپل ایدی تمام شده است .

توجه کنید که اگر رمز شما تایید نشد بدلیل آن است که هوش مصنوعی اپل شماره ها را ارزیابی کرده است و متوجه مجازی بودن شماره شما شده است . نا امید نشوید و ادامه دهید و چند شماره دیگر را انتخاب کنید .

در ایران روش های مختلفی برای دور زدن این تحریم ها وجود دارد. بهتر است برای دریافت اپل ایدی از شماره مجازی استفاده کنید . استفاده از اکانت های کارتی را کنار بگذارید چون روشی قدیمی و ناکارآمدی است . هر لحظه ممکن است اپل آیدی شما منقضی شده و اطلاعات شما از بین برود .

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.