وبلاگ

آموزش نصب گلس آیفون به زبانی ساده

بیشتر افراد ترجیح می دهند تا در هنگام خرید موبایل خود، از همان مکان گلس را خریداری بکنند. این افراد ترجیح می دهند به افراد متخصص برای نصب آن مراجعه کرده و گوشی خود را آماده تحویل بگیرند . همه چیز بستگی به شما دارد، این که توانایی نصب گلس آیفون را دارید یا خیر . به عقیده برخی نصب ان اصلا کار پیچیده ای نیست . ما در عمل مشاهده می کنیم که اکثر افراد نمی توانند آن را بدون حباب روی موبایل نصب کنند پس نتیجه می گیریم که این کار هم نیاز به تخصص دارد .

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات و نصب گلس پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

 

گلس موبایل

کاربرد محافظ صفحه آیفون (گلس آیفون) و مزایای آن

امروزه گوشی ها با نرخ بالا در بازار وجود دارند . برای نگهداری درست از تلفن همراه خود باید در ابتدا برای آن وسایل محافظ درست تهیه کنیم . صفحه گوشی آیفون بسیار شکننده است پس بهتر است از روز اولی که آن را خریداری می کنیم، گلس آیفون را روی آن نصب کنیم . این گونه محافظ های صفحه محدودیتی برای صفحه لمسی ما بوجود نمی آورند .

یکی از مهم ترین مزایای نصب محافظ صفحه جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب است . گلس روی صفحه شما مانند عینک افتابی، از آن مراقبت کرده و برای کسانی که اکثر اوقات زیر آفتاب هستند، یکی از واجبات است . هیچ کدام از ما دوست نداریم مدام موبایل خود را تعویض کنیم . گلس های آیفون ضدآب هستند و از نفوذ آب ریخته شده روی صفحه جلوگیری می کنند . دیگر لازم نیست نگران یک قطره آبی که روی صفحه موبایلتان ریخته است، باشید .

چگونه حباب های زیر گلس آیفون هنگام نصب از بین ببریم؟

حباب های گلس آیفون یکی از نقطه ضعف متخصصان نصب محافظ هست . برخی گوشی ها مانند آیفون 8+ که لبه edge دارند، بسیار نصب گلس روی آنها مشکل است . این قضیه به نقطه ضعف متخصصان تبدیل شده است و اکثرا نمی توانند با نوار چسب این مشکل را حل کنند . پس راه حل چیست؟ حباب های وسط محافظ به احتمال 99 درصد با نوار چسب از بین نمی روند . حباب های اطراف گوشی، با گوش پاک کن و روغن از بین می روند . چگونه؟ راه حل این است . سر گوش پاک کن را به اندازه یک میلی متر روغنی کنید و در گوشه جایی که حباب گرفته است می زنیم . می بینیم که حباب از بین می رود و این یکی از نقطه ضعف های بسیاری از متنخصصان بوده که نکته به این سادگی را از کنار نکته ای به این سادگی ، هنگام نصب گذر می کنند .

شما می توانید گلس را از وبسایت های معتبر تهیه کنید . تهیه گلس از دست فروش و مکان های نامعتبر باعث می شود تا محافظت کامل از دستگاه شما انجام نشود .

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.