وبلاگ

مشکل های سخت افزاری رایج لپ تاپ ایسوس

امروزه تمامی لپ تاپ ها با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند . در هر دستگاه دیجیتال ، ممکن است این سخت افزارها پس از مدتی دچار مشکل شوند . برند ایسوس در سال های خیر یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ تاپ بوده و بسیار پرقدرت ظاهر شده است . این برند یکی از پرفروش ترین ها در سال اخیر بوده است اما به مرور زمان ایرادهایی ممکن است پیدا کند که قابل حل است .

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات لپ تاپ پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

لپ تاپ ایسوس من روشن نمی شود

ممکن است وقتی وسیله خود را به پریز متصل می کنید ، نه لپ تاپ روشن بشود نه نور پاور . مشکل از کجاست ؟ ممکن است مشکل از آداپتور برق متناوب یا AC باشد . ممکن است وسیله شما شارژ نداشته باشد باید اداپتور AC خود را با ولت متر تست کنید . اگر اداپتور خراب شده بود یک آداپتور جدید تهیه کنید. اگر لپ تاپ روشن نمی شود ممکن است جک DC آن از کار افتاده باشد . اگر این قطعه کار نکند ، مادربرد برق را از آداپتور دریافت نمی کند . ممکن است مادربرد خراب شده باشد اما قبل از تعویض مادربرد به یک متخصص نشان دهید چون ممکن است به صرفه نباشد .

لپ تاپ ایسوس روشن می شود اما صفحه نمایش خالی است

لپ تاپ ایسوس روشن می شود یعنی چراغ پاور روشن است اما صفحه خالی است . صفحه نمایش در این حالت سیاه است و در آن تصویری وجود ندارد .

این مشکل ممکن است به دلیل نقص در حافظه باشد . ممکن است برخی از ماژول های لپ تاپ از کار افتاده باشد . ما می توانیم ماژول های حافظه را مجدد در ان قرار دهیم و از تماس صحیح آنها با اسلات ها مطمئن شویم . می توانید ماژول های حافظه را یکی یکی جایگزین کنیم . اگر نصب یا تعویض حافظه لپ تاپ کمکی نکرد ، می توایند لپ تاپ را سبک کرده و دوباره آن را امتحان کنید . اگر هنوز چیزی را در لپ تاپ دیده نمی شود به احتمال زیاد مادربرد یا پردازنده ان خراب شده است . عوض کردن برخی قطعات به قدری گران هستند که به صرفه نیست و بهتر است دستگاه جدیدی را تهیه کنید . قبل از اقدام به خرید سیستم جدید حتما با یک متخصص مشورت کنید .

اگر نیاز به خرید لپ تاپ ایسوس داشتید می توانید از طریق وبسایت های معتبر پیشنهادی ما خرید کنید .

 

داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسوس

یکی از مشکلات رایج در دستگاه های برند مختلف به ایسوس داغ شدن بیش از اندازه آن است . این مشکل می تواند ناشی از ویروسی شدن یا اجرای همزمان چندین برنامه سنگین است . برای پیش گیری از داغ شدن بیش از اندازه ان ، باید زیاد از آن کار نکشیم و هر چند وقت یکبار به ان استراحت دهیم . اگر برنامه ای دارید که روی سیستم عامل به سختی اجرا می شود و با آن سازگار نیست ، آن را حذف کنید .

 

 

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.