وبلاگ

اپل موزیک برای کاربران ایفون رایگان شد

اپل موزیک راه حل مشکلات کاربران اپل می باشد.یکی از مشکلات اساسی کاربران اپل با دستگاه خود این است که نمی توانند در آن موزیک ذخیره کنند. این دستگاه  برخلاف سامسونگ به شما امکان ذخیره کردن آهنگ ها را نمی دهد. اگر هم این امکان داشته باشد که شما آهنگ ها را دانلود کنید نمی توانید پشت سر هم گوش دهید. پس کاربرانی که محصولات اپل را دارند مدام در حال جستجو به دنبال راه حل پخش موزیک هستند.

راه حل های زیادی برای موزیک گوش دادن در ایفون شما وجود دارد. شما می توانید از طریق sound cloud  یا spotify یا حتی اپل موزیک گوش کنید. این نرم افزارها به صورت انلاین بوده و برای استفاده از انها باید اینترنت و فیلترشکن داسته باشید .این موضوع برای اپل موزیک هم به همین شکل است . پلیرهای خوب مثل اسپاتیفای را باید به صورت اکانتی خریداری کنید. برای اپل موزیک روش هایی وجود دارد که شما می توانید به صورت رایگان از اپل موزیک استفاده کنید. توجه داشته باشید که از اپل موزیک نباید انتظار قابلیت های عالی اسپاتیفای را داشته باشید. ساند کلاود نسخه معمولی دارد که شما می توانید بدون پرداخت هزینه از ان استفاده کنید.

آیا می توان به صورت کاملا رایگان از اپل موزیک استفاده کرد؟

اگر این اپلیکیشن را زیر و رو کرده باشید می بینید که امکان استفاده از ان به صورت رایگان وجود دارد. این استفاده رایگان محدودیت زمانی دارد و شما پس از یک مدت کوتاه دیگر نمی توانید به صورت رایگان از ان استفاده کنید مگر اینکه اکانت بخرید و این شرکت و هنرمندان را حمایت کنید.

اکانت اپل موزیک رایگان است اگر مشتری ویژه آنها باشید

این شرکت برای مشتریان خود خدمات ویژه در نظر گرفته است . اگر شما محصولات آنها را خریداری کرده باشید به مدت 6 ماه اکانت رایگان به شما هدیه می دهد. شاید برای شما سوال بشود که کدام محصولات شامل این پیشنهاد ویژه می شوند؟

محصول اپرپاد پرو/ ایرپاد نسل 2 / ایرپاد نسل 3/ایرپاد مکس/ هوم پاد/هوم پاد مینی/بیتس استودیوبادز

کاربرانی که به تازگی این محصولات را خریداری کرده باشند می توانند پس از 90 روز برای ثبت نام و استفاده از این افر اقدام کنند.

تمامی کاربران اپل دارای اشتراک اپل موزیک 3 ماهه هستند

برخلاف تصور عموم، همه کاربران 3 ماه اشتراک رایگان را دارند. اگر تا به حال از اکانت خود استفاده نکردید می توانید همین حالا لاگین کنید و از امکانات آن استفاده کنید . این رکت به تمامی کاربران خود فرصت تجربه کردن داده است. شما هم می توانید از امکانات اپل موزیک خود به مدت سه ماه به صورت رایگان استفاده کنید. کافی است به سایت اپل موزیک رفته و try for free را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.