وبلاگ

خرید دستگاه تعویض چیپ و ایسی | BGA machine

شما تعمیرکاری تازه کار هستید و در آغاز کار خود نیاز به یک دستگاه تعویض چیپ یا BGA Machine دارید. اگر شما به تازگی دوره تعمیرات لپ تاپ و موبایل را گذرانده و تمام کرده اید، قطعا می خواهید مغازه خود را باز کنید و برای این کار می دانید که نیاز به دستگاه های تعمیراتی دارید. دستگاه های تعویض چیپ برای تعمیرات چیپ های کامپیوتر ، لپ تاپ ها ، چیپ های تلوزیون و سرور و سایر چیپ های صنعتی استفاده می شود. شما می توانید تمامی چیپ ها و آیسی های مختلف را با این دستگاه ها تعمیر کنید.

حال شاید سوال شما این باشد که از کجا می توانیم دستگاه تعویض چیپ و آیسی را تهیه کنیم؟ این دستگاه ها عموما خارجی می باشند. این دستگاه ها معمولا بالای 50 کیلو هستند پس خودتان نمی توانید آن را وارد کنید. ما این دستگاه ها را در فروشگاهمان داریم.

از کجا می توانیم دستگاه تعویض چیپ قسطی بخریم؟

دستگاه های تعویض چیپ گران هستند. ما در فروشگاه 123پارسه شرایطی را برای شما فراهم کردیم که می توانید دستگاه تعویض چیپ خود را قسطی تهیه کنید. ما خدمات پس از فروش هم داریم. شما می توانید اگر با مشکلی مواجه شدید، دستگاه خود را با اپراتورهای ویژه ما چک کنید. ما پشتیبان شما در تمامی مراحل خواهیم بود. خرید شما اگر به صورت قسطی باشد، بدون بهره خواهد بود. پس ما همراه شما هستیم تا بتوانید کارآفرینی کنید و کسب و کار خود را راه بیندازید. این شرایط بسیار آسان و برای همه قابل استفاده است. فقط کافی است با مشاورین فروش دستگاه  ها و تجهیزات صحبت کنید و مشاوره لازم را بگیرید.

خرید پیشرفته ترین دستگاه تعویض چیپ و ایسی

برخی نمایندگی ها و تعمیرکاران حرفه ای و حاذق، نیاز به دستگاه های حرفه ای برای کار خود هستند.دستگاه تعوض چیپ و قطعات الکترونیکی دستگاه PI-R7830A Pro Max پیشرفته ترین دستگاه تعویض چیپ برای شما خواهد بود. دوربین دو کانونه در این محصول وجود دارد که به شما در بحث تعمیرات کمک می کند. ساکشن اتوماتیک بوده و تمامی حرکات به صورت اتوماتیک انجام می شود. این دستگاه دارای مانیتور 21 اینچ بوده که به شما کمک می کند تا جزییات را به راحتی ببینید و خطای شما کاهش پیدا کند. این مانیتور دارای EXT HDMI نیز می باشد. شما می توانید این دستگاه را از فروشگاه پارسه یه صورت قسطی خریداری کنید.

آموزش رایگان کار با دستگاه تعویض چیپ و ایسی

ما در کنار شما هستیم. اگر از فروشگاه ما خریداری کنید، ما به شما به صورت کاملا رایگان آموزش می دهیم که چگونه می توانید با این دستگاه ها کار کنید. شما می توانید از این آموزش ها فیلم بگیرید و بعدا مجدد آن را نگاه کنید. این آموزش ها به صورت کاملا رایگان می باشند و شما می توانید از تمامی امکانات دستگاه های تعویض چیپ و آیسی به خوبی استفاده کنید. این BGA MACHINE ها دارای چندین گان برقی بوده که به شما در انجام کار کمک می کنند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.