وبلاگ

توییتر تیک آبی را به صفحات پر بازدید باز می گرداند !

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید . توییتر به تازگی تیک آبی برخی پیج هایی که بازدید آنها بالای یک میلیون بوده است را حذف کرد . این حذف به این معنا بود که شما برای حفظ تیک آبی باید به این شرکت هزینه اضافی پرداخت کنید .

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

خواننده های معروف توییتر مثل : Beyoncé, Harry Kane, Victoria Beckham از جمله کسانی بودند که تیک توییتر آنها برگردانده شد. قبل از اینکه پلتفرم توییتر توسط ایلان ماسک خریداری شود ، تیک آبی تاییدیه مخصوصی بود که به صورت رایگان به کاربران داده می شد . این تیک به منظور جلوگیری از بوجود آمده اکانت های فیک و جلوگیری از پخش اخبار نادرست ایجاد شد .

امروزه تیک آبی به این معناست که اکانت شما پریمیوم بوده و برای آن هزینه پرداخت شده است . هزینه دریافت تیک آبی برای اکانت های توییتر متغیر است اما می توان حدود 8 دلار برآورد کرد . کسانی که روند تایید هویتی را انجام داده اند ولی هزینه ای پرداخت نکردند تا 20 اپریل تیک آبی خود را از دست خواهند داد.

آیا توییتر در حال پیشرفت است ؟

توییتر جدیدی که با ایلان ماسک شکل گرفته است ، جلوه دیگری دارد . تیک آبی دیگر نماد واقعی بودن اکانت نبوده بلکه فقط بدین معناست که برای این اکانت پول پرداخت شده است . با این که هنوز هم قبل از پرداخت پول ، اطلاعاتی دریافت می شود اما ریسک افزایش پیدا کرده است . امروزه شاهد اکانت های فیکی هستیم که هزینه پرداخت می کنند تا انحصار اکانت های موسسات و اشخاص مهم را زیر سوال ببرند . این شرکت ، از قبل این که توسط ایلان ماسک خریداری شود ، به خوبی رضایت کاربران را جلب کرده بود و محبوبیت زیادی داشت . امروزه اگر از اعضای توییتر بپرسید که” آیا توییتر در حال پیشرفت است ؟ ” پاسخ آنها منفی خواهد بود .

آیا توییتر در حال پیشرفت است ؟

آیا توییتر از تمامی افراد برای دریافت تیک آبی هزینه دریافت می کند ؟

توییتر از برخی کاربران هزینه ای برای دریافت تیک آبی دریافت نمی کند . این موضوع باعث رنجش برخی کاربران شده است . Bellingcat شخصی بود که ،به ادعای خود ، اکانت خود را به صورت رایگان دریافت کرده است . ایلان ماسک در پاسخ به این موضوع بیان کرده است که با هزینه توییتر برخی اکانت های افراد شناخته شده را ستاره دار می کند . او ادعا دارد که خدمات باید دو جانبه باشد .

کسب و کار ها در توییتر

ایلان ماسک اعلام کرده است که شرکت هایی که هزینه اضافی پرداخت نکنند ، نمی توانند در این پلتفرم تبلیغ کنند . این تصمیم ضربه ای به کسب و کارهای کوچک و نوپا زد . این فرد احتمالا در نظر نگرفته بود که این تصمیم تا چه حد می تواند به ضرر این شرکت باشد . پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی معمولا از مجموع چندین کسب و کار کوچک رشد می کنند نه یک کسب و کار بزرگ !پس با این نظر احتمالا کسب و کارهای کوچک با کمبود بودجه مواجه شده و مجدد در این پلتفرم فعالیت نکنند .

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.