وبلاگ

مشکل اینستاگرام من چیست؟

امروزه شبکه های اجتماعی بخش عظیمی از زندگی ما را تحت تاثیر قرار دادند و امروزه این شبکه ها نقش پررنگی در زندگی ما پیدا کرده اند . امروزه اینستاگرام از جمله شبکه اجتماعی است که در زندگی ما پررنگ شده است ولی مشکلات مخصوص به خود را دارد. در این مقاله قصد داریم یک سری مشکل اینستاگرام را بررسی کنیم.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

مشکل اینستاگرام در بازیابی پسورد ورود

اگر پسورد خود را فراموش کردید، تقزیبا می توان گفت که فاتحه اکانت شما خوانده است . امروزه یکی از باگ های این شبکه اجتماعی صعف در بازیابی پسورد می باشد. پس اگر این مقاله را میخوانید بدانید که پسورد اکانت خود را در چند جای مختلف دخیره کنید. یکی از روش های همیشگی بازیابی اکانت از طریق دریافت ایمیل می باشد در این مرحله شما می توانید پروفایل خود را بازیابی کنید . مشکلی هایی هست که مدتی است وجود دارد، ایمیلی که برای کاربران ارسال می شود دارای یک لینک خراب است که گاها نمی توان با استفاده از ان اکانت را بازیابی کرد. گاهی اوقات همین ایمیل هم ارسال نمی شود که این باعث سردرگمی و استرس صاحبان اکانت می شود. پس در هنگام استفاده از پروفایل خود حتما تمامی روش ها و اطلاعات خود را وارد کنید. با وارد کردن تمامی اطلاعات، اگر ایمیل برای شما ارسال نشد می توانید با استفاده از تلفن موبایل صفحه خود را بازیابی کنید.

مشکل IGTV اینستاگرام

سیستم جدید IGTV جدیدا به اینستاگرام اضافه شده است . این سیستم به افراد اجازه می دهد تا ویدیوهایی که بالای 10 دقیقه هستند را در صفحه خود اپلود کنند. کاربران می توانند در شبکه اجتماعی خود تا 60 دقیقه ویدیو منتشر کنند. در حالی که این سیستم در موبایل بدون ایراد است در لپ تاپ مشکلاتی دارد. در لپ تاپ کیفیت ویدیو ها به طرز وحشتناکی کاهش می یابد. این کاهش کیفیت ویدیو ها باعث از دست رفتن کاربران می شود. این مشکل باید توسط شرکت حل بشود . تا حل این مشکل یک راه حل برای آن وجود دارد . این راه حل بدین صورت است که ویدیو را در دسکتاپ اپلود کنیم تا کیفیت آن در دسکتاپ پایین نیاید. در این شرایط ویدیو ها هم در نسخه دسکتاپ و هم در نسخه موبایل با کیفیت و عالی خواهند بود.

برای اپلود IGTV از طریق دسکتاپ باید به Instagram.com مراجعه کنید. به بخش پروفایل خود رفته و وارد IGTV شوید. شما در این حالت می توانید ویدیو خود را اپلود کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.