وبلاگ

بهترین روش شارژ کردن ایفون 14 پرومکس

گوشی های آیفون امروزه به دلیل قیمت بالایی که در ایران دارند حساس هستند. شارژ کردن ایت دستگاه اصولی دارد. یکی از مهم ترین نکات در نگهداری این دستگاه ها مراقبت از باتری انهاست. BATTERY HEALTH پایین ، باعث افت کارایی و ارزش گوشی کاربران می شود. سوال اصلی این است. چگونه از دستگاه و باطری موبایل خود مراقبت کنیم؟ اگر این سوال ذهن شما را نیز مشغول کرده است، ادامه مطلب را با دقت بخوانید.
اگر دستگاه خود را به درستی شارژ کنید همیشه برای شما در دسترس و رفیق سختی هایتان خواهد بود. باتری این دستگاه ها از لیتیوم ساخته شده اند. این ماده بسیار حساس بوده و نیاز به مراقبت زیادی دارد. از طرفی داغ شدن گوشی ، باید برای شما خط قرمز باشد. چرا؟ زمانی که گوشی شما در شارژ است بدلیل نوسانات برق ممکن است باتری آن داغ بکند. این داغ کردن به دلیل عدم وجود فن برای خنک کردن در دستگاه شما، ممکن است باعث خراب شدن دستگاه شما بشود.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

زمان درست برای شارژ کردن ایفون 14 خود

بهترین زمان برای شارژ کردن وسیله شخصی تان زمانی است که باتری موبایل شما 20% شارژ دارد. اگر این عدد را حفظ کنید عمر شارژدهی دستگاه شما طولانی شده و شما دیگر مشکلی با این وسیله نخواهید داست. شما باید هرگاه که می توانید دستگاه خود را شارژ کنید تا خیالتان راحت باشد تا در شرایط سخت، موبایل شما با شما خواهد بود.یکی از زمان هایی که مقاومت باطری بالا رفته و دما بالا می رود زمانی بین 80 تا 100 درصد است .سعی کنید بعد از 80 درصد دستگاه خود را از برق بکشید. در آیفون 14 با بکار رفتن AI در سیستم های تراشه آن ، با بالا رفتن دمای دستگاه عملیات HOLD می شود تا دما به حالت عادی بازگردد.

شارژ کردن ایفون

شارژر مناسب برای شارژ کردن ایفون 14 شما

زمانی که قصد دارید گوشی خود را شارژ کنید، مطمئن شوید که از شارژر درست استفاده می کنید. شرکت اپل پیشنهاد می کند که فقط از CHARGER مخصوص خود این شرکت استفاده کنید تا بهترین بازدهی را داشته باشید. این شرکت در تکنولوژی FAST CHARGING برای دستگاه های خود سنگ تمام گذاشته است. با استفاده از این تکنولوژی ایفون شما در کمترین زمان آماده استفاده خواهد بود. بدانید که هرگز نباید دستگاه خود را در مجاور نور مستقیم خورشید در پریز برق قرار دهید.

به یاد داشته باشید که به شما دستگاه فیک نفروشند. فروشگاه های معتبری در ایران وجود دارند که می توانید از طریق آنها دستگاه های با کیفیت با خیال راحت خریداری کنید.

اگر ایفون دارید ممکن است مقالات زیر به درد شما بخورد:

خفن ترین اپ های ورزشی برای تناسب اندام

فعال سازی Conversation Awareness در ایرپاد

در رویداد Scary Fast اپل منتظر چه خبرهایی هستیم؟

امکان دانلود اسنپ برای کاربران آیفون در فراهم شد

جدیدترین ساعت هوشمند کمپانی اپل

اپل موزیک برای کاربران ایفون رایگان شد

استفاده از آیفون به عنوان ریموت کنترل پیشرفته تلویزیون های LCD

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.