وبلاگ

راهنمای خرید تبلت دست دوم و نکات مربوط به خرید آن

خرید تبلت دست دوم یکی از کارهای چالشی و سخت است. چرا که باید از سلامت دستگاه ها اطمینان حاصل کنید و سلامت اجزای داخلی ان را چک کنید که این کار بسیار دشوار است . شما حتما باید از فروشنده یک هفته زمان تست بگیرید . ممکن است تمامی ایرادات دستگاه در ابتدا قابل مشاهده نباشد. شما نیاز به زمان دارید تا اگر ایرادی در دستگاه وجود داشت آن را پیدا کنید و بتوانید آن را رفع کنید.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

در مرحله اول شما باید هدف خود را از خرید تبلت مشخص کنید. در مرحله اول که تصمیم به خرید لپ تاپ یا تبلت میگیرید باید مشخص کنید که چه استفاده ای از آن دارید. ممکن است شما قصد داشته باشید از آن در طراحی استفاده کنید یا برای بازی های کودکان یا شاید هم برای نشان دادن منو در رستوران بخواهید از آن استفاده کنید. از نام دست دوم نباید بترسید دستگاهی از از حالت اکبند خارج شده باشد جزو دستگاه های دست دوم به حساب می آید.

 

انتخاب دستگاه بر اساس نیاز شما و متناسب با بودجه شما

برخی اوقات برخی قابلیت های دستگاه ها شاید به نظر جالب برسد اما باید در نظر داشته باشید که آیا برای شما کاربردی دارد. اگر قابلیت هایی مثل رم بالا برای شما کاربرد نداشته باشد فقط بودجه خود را هدر داده اید و به صرفه نخواهد بود. در مرحله اول بررسی باتری دستگاه هست . سوکت و یا محل اتصال شارژر را بررسی کنید. نباید محل اتصال شل باشد. در مرحله دوم باید پردازنده مرکزی و cpu را بررسی کنید که اصلی ترین نکته در خرید دستگاه دست دوم است. قطع به یقین تبلتی که دست طراح است و دست یک دانش آموز است متفاوت خواهد بود.برای گرافیست ها توصیه می شود تبلتی با cpu قوی استفاده شود.

بهترین تبلت برای طراحان و دانشجویان

اکثر طراحان از قلم نوری استفاده می کنند . اگر بودجه شما کافی است حتما از تبلتی استفاده کنید که قلم نوری مخصوص به خود را دارد . قلم های نوری خارجی که به دستگاه متصل می شوند اغلب گران هستند . ممکن است این قلم های نوری درست کار نکنند و کار شما را با مشکل مواجه کنند. دستگاه های ماکروسافت سرفیس و مک بوک ها انتخاب مناسبی برای طراحان هستند. این دستگاه ها سبک بوده و به راحتی قابل حمل هستند و ظاهر زیبا و قابلیت های بالایی دارند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.