وبلاگ

6 حقیقت جالب و خنده دار دنیای اینترنت

در این بخش از مقالات سایت پارسه با بخش دانستنی های جالب و عجیب دنیای اینترنت در خدمت شما عزیزان هستیم

1.آیا می دانید روزانه 95 میلیون تصویر در اینستاگرام در حال آپلود هستند؟ اما یه بخش از این دانستنی ناراحت کننده است این است که بیش از 70% این پست ها اصلا دیده نمی شوند


2.آیا می دانستید 4.5 میلیارد نفر از 7.5 میلیارد نفر روی زمین آنلاین هستن؟

. براساس گزارش ارگانهای معتبر ازجمله گوگل ، آلکسا و…. روزانه 4،045،421،895 نفر در فضای اینترنت آنلاین هستند و همین موضوع به خوبی به ما نشان میدهد که ارزش دنیای اینترنت جهت بازار کار و استفاده از این فضا جهت درآمد زایی چقدر اهمیت دارد.

3.آیا می دانید که روزانه چند سایت در حال هک هستند؟ جالب است بدانید 85،000 سایت روزانه هک می شود.

. ونکته جالبتر این است که بیشترین بخش از سایت هایی که هک میشوند از مدیریت محتوای وردپرس و جوملا استفاده می کنند

4.آیا می دانید در هرساعت از شبانه روز چند دامین ایجاد میشود؟ جالب است بدانید براساس آمارهای معتبر از شرکت هایی همچون گوگل و آلکسا در هرساعت 5000 دامین در حال ایجاد شدن هستند .

.این یعنی روزانه 120،000دامنه ایجاد می شود و برا این اساس در هر سال 43 میلیون دامین ایجاد می شود.بیش از 75% از دامین های که ایجاد می شوند اصلا استفاده نمی شوند و همین یکی از اتفاق هایی است که باعث می شود شما نتوانید دامین های که مدنظرتون هست رو ثبت نمائیدزیرا بعضی از افراد دامین ها را ثبت می کنند تا این دامین ها را در بازار سیاه به قیمت گران بفروشند.

5. آیا می دانید اولین سایتی که در جهان ثبت شده است کدوم سایت است؟ آیا مایل هستید لینک اولین سایتی که در جهان ایجاد شده را داشته باشید؟ اولین وبسایتی که در جهان ایجاد شده است دارای آدرس info.cern.ch این سایت برمبنای Html ساده طراحی شده است اگه دقت کرده باشین این سایت دارای خطوط متنی بسیار ساده ای می باشد خوب هرچی نباشه اولین سایتی بوده که تو جهان درست شده و فقط جهت نمونه نگه داشته شده است


از همراهی شما با این بخش از دانستنی های سایت پارسه متشکریم امیدوارم از خواندن مطالب خرسند باشید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.