وبلاگ

تاریخ معرفی سامسونگ اس 10 | Samsung S10

samsung s10
مشخصات و ویژگی های گوشی سامسونگ اس 10 | Samsung S10

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده و ارائه دهنده تلفن های همراه هر چند وقت یکبار با معرفی پرچم دارهای خود تحولی عظیم در حوزه تکنولوژی موبایل  ایجاد میکند هنوز مدت زمان زیادی از ارائه رسمی گوشی  سامسونگ اس 9 | Samsung S9 نگذشته است که این شرکت در تدارک این است که پرچم دار جدید خود یعنی گوشیSamsung S10 را به بازار ارائه کند.

براساس اخبار که در دست هست تاریخ رسمی که جهت معرفی این پرچم دار غول آسای بازار موبایل معرفی شده توسط شرکت سامسونگ تاریخ 20 فوریه سال آینده است.

قیمت پیش بینی شده برای این سامسونگ اس 10 | Samsung S10 حدود $1,765 که با توجه به قیمت روز دلار در کشور ما قیمت  این دستگاه حدود 18 میلیون می باشد.

 گزارش می دهد که گل سرسبد گوشی های شرکت سامسونگ  خواهد بود و  پیش از کنفرانس سالانه Mobile World Congress در ماه مارس در بارسلونا. معرفی خواهد شد ..  Gizmodo UK reports

مشخصاتی گوشی سامسونگ اس 10 که منتشر شده تا به حال:

         . مانیتور درنظر گرفته شده برای سامسونگ اS10 Lite عبارت است از مانیتور 5.8 اینچی به نام Beyond 0 با صفحه ای مسطح به جای یک منحنی، یک S10 استاندارد 6.1 اینچ و S10 Plus با 6.4 اینچ است

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده و ارائه دهنده تلفن های همراه هر چند وقت یکبار با معرفی پرچم دارهای خود تحولی عظیم در حوزه تکنولوژی موبایل ایجاد میکند هنوز مدت زمان زیادی از ارائه رسمی گوشی سامسونگ اس 9 | Samsung S9 نگذشته است که این شرکت در تدارک این است که پرچم دار جدید خود یعنی گوشیSamsung S10 را به بازار ارائه کند.

براساس اخبار که در دست هست تاریخ رسمی که جهت معرفی این پرچم دار غول آسای بازار موبایل معرفی شده توسط شرکت سامسونگ تاریخ 20 فوریه سال آینده است.

قیمت پیش بینی شده برای این سامسونگ اس 10 | Samsung S10 حدود $1,765 که با توجه به قیمت روز دلار در کشور ما قیمت این دستگاه حدود 18 میلیون می باشد.

گزارش می دهد که گل سرسبد گوشی های شرکت سامسونگ خواهد بود و پیش از کنفرانس سالانه Mobile World Congress در ماه مارس در بارسلونا. معرفی خواهد شد .. Gizmodo UK reports

مشخصاتی گوشی سامسونگ اس 10 که منتشر شده تا به حال:

. مانیتور درنظر گرفته شده برای سامسونگ اS10 Lite عبارت است از مانیتور 5.8 اینچی به نام Beyond 0 با صفحه ای مسطح به جای یک منحنی، یک S10 استاندارد 6.1 اینچ و S10 Plus با 6.4 اینچ است

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.