وبلاگ

آغاز عرضه لومیا 550 مایکروسافت؛ ارزان‌ترین ویندوزفون مجهز به ویندوز 10

شاید مایکروسافت تاکنون 2 ویندوزفون مجهز به ویندوز 10 موبایل را معرفی و روانه بازار کرده باشد، اما این دلیل نمی‌شود که این غول دنیای نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه و پایین‌رده بازار را فراموش کرده باشد.

اگر به خاطر داشته باشید این شرکت چندی پیش لومیا 550 را معرفی کرد و حالا این ویندوزفون مقرون به‌صرفه را که تنها 139 دلار قیمت داشته و ارزان‌ترین ویندوزفون مجهز به ویندوز 10 موبایل است را روانه بازار کرده و فروش آن از امروز آغاز گشته است. بدین‌وسیله طرفداران پلتفرم ویندوز با کمترین هزینه می‌توانند آخرین نسخه از این سیستم‌عامل را به همراه اپلیکیشن‌هایش تجربه کنند.

از آنجایی که لومیا 550 یک گوشی پایین‌رده به شمار می‌آید، برخی از ویژگی‌های ویندوز 10 موبایل نظیر Hello و Comtinuum که گوشی را تبدیل به یک رایانه شخصی می‌کرد را پشتیبانی نمی‌کند؛ البته این ویندوزفون ارزان‌قیمت اهالی ردموند دارای یک صفحه‌نمایش مناسب 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 و غلظت تصویر 315 پیکسل در اینچ، دوربین 5 مگاپیکسلی، باتری 2100 میلی‌آمپرساعتی، چیپست چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 210 کوالکام با فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه رم و LTE است که نیاز بیشتر کاربران گوشی‌های ارزان‌قیمت را برطرف می‌کند. البته مایکروسافت ویژگی Glance Screen را که ساعت، تاریخ و ناتیفیکیشن‌ها را در حالتی که گوشی استندبای است، نمایش می‌دهد را برای لومیا 550 فعال کرده است.

گفتنی است لومیا 550 شبیه تمام گوشی‌های لومیا بوده و در دو رنگ مشکی و سفید با قیمت 139 دلار به فروش خواهد رسید. مایکروسافت اعلام کرده است که فروش آن در برخی از فروشگاه‌های منتخب از امروز آغاز خواهد شد ولی این شرکت در مورد اینکه چه کشورهایی میزبان لومیا 550 خواهند بود، سخنی به میان نیاورده است. شایان ذکر است این شرکت در روز رونمایی از این ویندوزفون خود، اعلام کرده بود که عرضه جهانی آن از اوایل سال 2016 آغاز خواهد گشت.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.