وبلاگ

اطلاعات مربوط به دو نسخه دو سیم کارته از گلکسی اس 7 با تراشه اکسینوس فاش شد

با نزدیک شدن به زمان احتمالی عرضه‌ی نسل جدید پرچمداران سامسونگ، اطلاعات و اخبار در رابطه با این گوشی هوشمند نیز بیش از پیش به گوش می‌رسد. ساعاتی پیش اطلاعات مربوط به دو نسخه از گلکسی اس ۷ سامسونگ که در اندونزی رویت شده، داده‌های جدیدی را در مورد این گوشی هوشمند در اختیارمان قرار داده است

براساس شایعات پیشین منتشر شده، گلکسی اس ۷ سامسونگ در سه سایز و چهار مدل روانه‌ی بازار خواهد شد. اصلی‌ترین نسخه‌ی گلکسی اس ۷ است که با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۱ اینچی تخت روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی دیگر، گلکسی اس ۷ اج خواهد بود که از صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. همچنین باید به نسخه‌ی ۶ اینچی این گوشی هوشمند نیز اشاره کرد که با نام گلکسی اس پلاس روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی ۶ اینچی در دو نسخه با دو نمایشگر تخت و خمیده روانه‌ی بازار خواهد شد. در مورد تراشه‌های مورد استفاده نیز باید هر دو گزینه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اکسینوس ۸۸۹۰ را جزء گزینه‌های مورد استفاده بدانیم. بسیاری از شنیده‌های پیشین حکایت از این دارد که سامسونگ برای بازار چین و آمریکا از اسنپدراگون ۸۲۰ و برای سایر بازار‌ها از اکسینوس ۸۸۹۰ بهره خواهد برد.

اطلاعات جدید برگرفته از کشور اندونزی، مشخصات مربوط به دو گوشی هوشمند را با شماره‌ی مدل SM-G930FD و SM-G935FD نشان می‌دهد. در صورتی که شماره‌ی مدل گوشی‌های هوشمند مورد نظر را با شمار‌ه‌ی مدل‌های گلکسی اس ۶ مقایسه کنیم، می‌توان تخمین‌هایی را در مورد نسخه‌های مختلف گلکسی اس ۷ زد. سال گذشته سامسونگ گلکسی اس ۶ را با شماره‌ی مدل G920 روانه‌ی بازار کرده بود؛ از این‌رو به نظر می‌رسد G930 را باید نسل جدید این گوشی هوشمند یا همان گلکسی اس ۷ خواند. G935 را نیز براساس اطلاعات موجود می‌توان نسخه‌ی مجهز به نمایشگر خمیده‌ی گلکسی اس ۷ خواند؛ چراکه گلکسی اس ۶ اج با شماره‌ی مدل G925 روانه‌ی بازار شده بود. در مورد حرف‌های به کار برده شده در شماره‌ی مدل‌ها نیز باید به این موضوع اشاره کرد که F نشان‌دهنده‌ی استفاده از تراشه‌ی اکسینوس است؛ در حالی که استفاده از حرف A به معنای استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون قلمداد می‌شود. همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که در مورد گلکسی اس ۶، شماره‌ی مدل SM-G920FD نشان دهنده‌ی نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی مجهز به تراشه‌ی اکسینوس این گوشی هوشمند بود؛ حال آنکه در مورد گلکسی اس ۷ نیز به نظر چنین می‌رسد.

در مورد مشخصات فنی گلکسی اس ۷، اطلاعات موجود حکایت از بکارگیری نمایشگر سوپرآمولد با رزولوشن qhd، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی Britecell دارند. از جمله‌ی شایعات دیگر مطرح شده باید به قابلیت ضد آب بودن و همچنین بهره‌گیری از یک باتری بزرگ‌تر در این گوشی هوشمند اشاره کرد. انتظار می‌رود سامسونگ در جریان برگزاری مراسمی در ۲۱ فوریه یا دوم اسفند ماه از این گوشی‌هوشمند رونمایی کند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.