وبلاگ

اندروید 6 مارشمالو منتشر شد

امروز سونی اندروید نسخه ششم مارشمالو را برای دستگاه‌های خانواده اکسپریا Z5، اکسپریا +Z3 و تبلت‌های Z4 Tablet به صورت جهانی منتشر کرده است. سونی از امروز عرضه‌ی اندروید ۶ برای ابزارهای اندرویدی خود را آغاز کرده است. اینطور که پیدا است، دلیل تاخیر سونی برای ارائه بروزرسانی اندروید نسخه ششم آماده کردن این بروزرسانی برای دستگاه‌های بیشتر و البته قدیمی‌تر بوده است.

از جمله دستگاه‌هایی که می‌توانیم برای دریافت اندروید جدید نام ببریم، اکسپریا +Z3 است که در ماه می ۲۰۱۵ رونمایی شده بود، تبلت ۱۰.۱ اینچی اکسپریا Z4 تبلت و در کنار این دو، گوشی‌های هوشمند Z5، Z5 Premium و Z5 کامپکت قرار می‌گیرند که به گفته وب‌سایت Xperia Blog به صورت جهانی بروزرسانی اندروید مارشمالو برای آن‌ها ارسال شده است.

هنوز هیچ بیانیه رسمی از سونی منتشر نشده اما طبق اخبار رسیده این بروزرسانی هم‌اکنون قابل دریافت است. اگر صاحب یکی از دستگاه‌های Z5، Z5 Premium، Z5 Compact، Z3 و Z4 Tablet هستید، هم‌اکنون می‌توانید اندروید 6.0 مارشمالو را دریافت و نصب کنید.پس از این دستگاه‌ها انتظار می‌رود سونی اکسپریا Z3 و تبلت Xperia z3 Compact را به اندروید جدید بروزرسانی کند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.