وبلاگ

ایسوس از لپتاپ‌های سری جدید X پرده برداشت

سازندگان به منظور افزایش محصولات و تبلیغ بیشتر آنها، معمولا چندین خانواده‌ی مختلف از محصولات خود را پیش روی کاربران قرار می‌دهند تا بیشتر، مورد توجه قرار بگیرند. حال شرکت ایسوس نیز همین کار را کرده و سری جدیدی X از لپتاپ‌های خود را با نام‌های X456 (با صفحه‌نمایشی 14-اینچی)، X556 (با صفحه‌نمایش 15.6-اینچی) و X756 (با صفحه‌نمایش 17-اینچی) را معرفی کرده که با داشت بدنه‌ای فلزی، در پنج رنگ فوق‌العاده زیبای قهوه‌ای شکلاتی، آبی دریایی، سفید، قرمز و طلایی‌ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ایسوس اعلام کرده که تمامی این لپتاپ‌ها به پردازنده‌های نسل جدید Skylake اینتل و کارت گرافیک GT 940M مجهز خواهند شد تا امکان اجرای بازی‌ها با رزولوشن FullHD وجود داشته باشد. تکنولوژی اختصاصی Eye Care شرکت ایسوس نیز با کاهش دادن شدت رنگ آبی تا 33 درصد، می‌تواند از آسیب دیدن چشمان کاربران جلوگیری نماید. همانند سایر محصولات، این لپتاپ‌ها نیز با حافظه‌های رم 8 و 16 گیگابایتی عرضه خواهند شد و کاربران می‌توانند برای آنها از هاردهای جامد و مکانیکی (تا ظرفیت حداکثر 2 ترابایت) استفاده نمایند.

صفحه‌نمایشی که ایسوس در محصولات جدید خود به کار گرفته، کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته و با نمایش عمیق و دقیق رنگ‌ها و البته وجود تکنولوژی Eye Care، می‌توانند یکی از بهترین محصولات خوش‌قیمت بازار به حساب بیایند. سازندگان سعی کرده‌اند سه حالت مختلف را در این لپتاپ قرار دهند تا کاربران بتوانند متناسب با نیاز خود از آنها استفاده نمایند. حالت اول که Vivid Mode نام دارد، به کاربران اجازه خواهد داد تا صفحه‌نمایش را برای مشاهده‌ی تصاویر و یا فیلم، بهینه نمایند. حالت‌های Manual و Normal نیز به ترتیب برای تنظیم دستی نور و کنتراست صفحه‌نمایش، و استفاده‌ی عادی از کامپیوتر، قرار داده شده است.

ایسوس سعی کرده تا با استفاده همزمان از تکنولوژی‌های SonicMaster و AudioWizard در کنار یکدیگر نیز تجربه‌ی صدایی فوق‌العاده با کیفیت و بی‌نظیر را برای کاربران رقم زنند. خنک‌ ماندن لپتاپ، یکی از مواردی است که همواره کاربران در مورد آن دغدغه دارند. ایسوس نیز به خوبی این موضوع را درک کرده با به کارگیری تکنولوژی IceCool در محصولات جدید خود، مدعی شده که می‌تواند دمای لپتاپ را بین 28 تا 35 درجه‌ی سلسیوس نگاه دارد.

استفاده از باتری‌های لیتیوم-پلیمری در محصولات سری X نیز از دیگر نکات مثبتیست که در مورد این لپتاپ‌ها می‌توانیم به آنها اشاره نماییم. طبق گفته‌ی سازندگان، این باتری‌ها با قابلیت بیش از 700 بار شارژ شدن به صورت موثر، عمری 2.5 بار بیشتر از دیگر باتری‌هایی که در لپتاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، خواهد داشت.

وجود پورت‌های متعدد USB Type-C و USB 3.1 نیز باعث شده تا کاربران بتوانند اطلاعات را با سرعتی 10 بار بیشتر از پورت‌های USB 2.0 انتقال دهند. همچنین خروجی‌های VGA و HDMI نیز در هر سه مدل تعبیه شده تا به سادگی بتوان لپتاپ را به تلویزیون‌ها و سایر نمایشگرها، متصل نمود.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.