وبلاگ

ترنسند حافظه‌ی SSD430 را معرفی کرد

ترنسند جدیدترین حافظه‌ی SSD خود را معرفی کرد. SSD430 که طبق ساختار 3D MLC NAND ساخته شده است، کاربری صنعتی دارد و برای استفاده در محیط‌های صنعتی مناسب است. صفحه‌ی مشخصات فنی و جزئیات این محصول هنوز روی سایت سازنده قرار نگرفته است و ما تنها اطلاعاتی را که در خبرها منتشر شده‌اند در اختیار داریم.

SSD430 دارای سرعت خواندن ترتیبی ۵۶۰ مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن ترتیبی ۴۹۰ مگابایت در ثانیه است. سرعت‌ خواندن و نوشتن تصادفی این حافظه‌ی SSD، به‌ترتیب ۳۱۰ مگابایت در ثانیه و ۳۵۰ مگابایت در ثانیه است.

ترنسند SSD430 برای افزایش سرعت خواندن و نوشتن، از حافظه‌های کش DDR3 DRAM و SLC بهره می‌برد. از مزایای این حافظه نسبت به حافظه‌های NAND مسطح یا ۲ بعدی می‌توان به افزایش سرعت و عملکرد و مصرف کمتر اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این حافظه‌ی SSD، می‌توانیم تکنیک تصحیح خطای کد آزمون توازن کم چگال (Low-Density Parity Check Error Correction Code)، حالت خواب و فناوری بهبود عملکرد دستگاه در طولانی مدت را نام ببریم.

این حافظه‌ی SSD با هدف ارائه‌ی عملکرد پایدار و عمر طولانی ساخته شده است که بهترین گزینه کاربردی آن، استفاده در محیط‌های صنعتی است. SSD340 در حجم‌های ۱۲۰ و ۲۴۰۰ گیگابایت عرضه خواهد. لازم به‌ذکر است که قیمت دقیق این محصول تاکنون مشخص نشده است.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.