وبلاگ

تصویر جدیدی از گوشی موتو جی 5 پلاس موتورولا فاش شد

اولین بار اطلاعاتی درباره‌ی گوشی موتو جی ۵ پلاس اوایل ماه ژانویه منتشر شد. حال تصویر جدیدی از این محصول در دسترس قرار گرفته است. این عکس که ظاهرا منبعی برزیلی دارد، شکل دستگاه‌ها را به همراه برچسب معرفی مشخصات اصلی دستگاه که روی نمایشگر قرار دارد، نشان می‌دهد. به همین دلیل می‌توان با اطمینان قابل قبولی در مورد برخی مشخصات فنی این گوشی صحبت کرد.

تاکنون مشخص شده بود موتو جی ۵ پلاس موتورولا از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد. اما حالا با توجه به تصویر جدید این محصول، باید گفت ابعاد واقعی صفحه‌نمایش این گوشی ۵.۲ اینچی است. این یعنی گوشی هوشمند موتو جی ۵ پلاس نسبت به گوشی موتو جی پی معمولی که نمایشگری ۵ اینچی دارد، به‌طور مشخصی بزرگ‌تر نخواهد بود. در هر صورت، وضوح صفحه‌نمایش هر دو مدل مورد بحث ۱۰۸۰p اعلام شده است.

گوشی هوشمند موتو جی ۵ پلاس مجهز به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای است. فرکانس کاری هر هسته‌ی این چیپ روی ۲ گیگاهرتز تنظیم شده و به همین دلیل احتمالا اسنپدراگون ۶۲۵ است. از دیگر مشخصات گوشی مورد بحث می‌توان به ان‌اف‌سی، سنسور اثر انگشت، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پشتی با فوکوس سریع، باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع توربو پاور اشاره کرد. اگرچه در تصویر جدید موتو جی ۵ پلاس به حافظه‌ی رم این محصول هیچ اشاره‌ای نشده است، اما این گوشی احتمالا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۷ نوقا است.

هر دو گوشی موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس روز ۲۶ فوریه (۸ اسفند) و در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC 2017) معرفی خواهند شد و عرضه‌ی این دو محصول از ماه مارس آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.