وبلاگ

تلفن‌های سری اکسپریا زد 5 سونی در تهران رونمایی شد

لفن‌های سری اکسپریا زد 5 سونی در تهران رونمایی شد

آغاز فروش آبان ماه

امروز سونی موبایل در خلال مراسمی که در تهران برگزار کرد، اعلام کرد که به زودی تلفن‌های اکسپریا زد 5، زد 5 کامپکت و زد 5 پریمیوم وارد بازار ایران می‌شوند. نایب رییس سونی موبایل در این مراسم اعلام کرد که در ماه نوامبر (آبان ماه) کاربران ایرانی می‌توانند منتظر محصولات جدید به صورت رسمی در بازار کشور باشند.

اکسپریا زد 5 مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی فول‌اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت حافظه رم است. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی این تلفن تفاوت‌های زیادی با گذشته داشته و بسیاری از منتقدین آن را یکی از بهترین دوربین‌های تلفن هوشمند موجود در بازار می‌دانند. در مراسم امروز نیز تاکید زیادی روی دوربین این تلفن شد و فناوری‌های به کار رفته در آن تشریح شد. این تلفن که در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی شد نسخه جدید پرچمار سونی است که از زبان طراحی آمنی بالانس سونی بهره می‌برد.

برای بازار ایران نسخه دو سیم کارته این تلفن‌ها در نظر گرفته شده است تا کاربرانی که دو سیم کارت دارند بتوانند در این تلفن از هر دو آنها به صورت همزمان استفاده کنند.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این محصولات ارائه نشده، اما باید در ماه نوامبر منتشر ارائه این تلفن‌ها به صورت رسمی در بازار کشور باشیم.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.