وبلاگ

داتیس نماینده ال‌ جی شد؛ ورود نمایشگرهای تجاری و صنعتی OLED به ایران

شرکت داتیس طی مراسمی با حضور مدیران ال‌جی، نمایندگان فروش و اصحاب رسانه، نمایشگرهای تجاری و صنعتیOLED را برای اولین بار در ایران معرفی کرد.

در این مراسم مدیرعامل ال‌جی داتیس را هم به عنوان نماینده و همکار محصولات صنعتی خود در ایران اعلام کرد. دی اس آن، مدیرعامل ال‌جی در ایران گفت: «همانطور که می‌دانید، این روزها موقعیت خوبی برای تجارت نمایشگرها در دنیا است. این تجارت در حال رشد و تعامل بیشتر با مشتریان است. وضعیت اقتصادی خیلی خاصی در خاورمیانه بوده که ناشی از پایین بودن قیمت نفت است؛ ولی هنوز فروش محصولات تجاری و خانگی در این منطقه صرفه‌ اقتصادی دارد.» مدیرعامل ال‌جی در ایران گفت: «نیاز بازار برای نمایشگرهای صنعتی هنوز وجود دارد که بیشتر برای صنعت ساخت و ساز، ارتباطات و تبلیغات احساس می‌شود. محصولات تجاری ما در حال رشد است و ال‌جی انقلابی در نمایشگرهای OLED به‌ وجود آورده است.»

دی‌ اس آن اعلام کرد: «امروز برای اولین بار در ایران نمایشگرهای تجاری و صنعتی OLED ال‌جی را رونمایی می‌کنیم و این موضوع به ما کمک می‌کند که در خاورمیانه رشد و جایگاه خوبی داشته باشیم. ما دنبال موفقیت در همکاری‌های بیشتر محصولات تجاری با شما ایرانیان هستیم.»

مدیرعامل ال‌جی در ایران تأکید کرد: «همکار و نماینده ما در بخش لوازم خانگی و صنعتی ، شرکت گلدایران است؛ علاوه بر آن داتیس را هم به عنوان نماینده خود در بخش صنعتی معرفی می‌کنیم. می‌خواهیم در بخش تجاری بتوانیم فروش خوبی در ایران داشته باشیم.»

اریک لی مدیر نمایشگر‌های تجاری ال‌جی نیز در این مراسم گفت: «ال‌جی سعی دارد به‌ راحتی نمایشگرهای تجاری و صنعتی را در اختیار مشتریان بگذارد. برای اولین بار در ایران از نمایشگر صنعتی OLED رونمایی می‌کنیم و به چشم‌انداز همکاری بخش مانیتورهای تجاری صنعتی ال‌جی با ایران امیدواریم.»

سعید رضایی مدیر بخش نمایشگر‌های تجاری ال‌جی در مورد تفاوت‌ نمایشگرهای صنعتی و تلویزیون‌ها و نمایشگرهای خانگی گفت: «زمان استفاده از نمایشگر‌های خانگی استاندارد ۱۲ ساعت است که در نمایشگرهای صنعتی و تجاری به ۱۸ تا ۲۴ ساعت می‌رسد. نمایشگرهای تجاری و صنعتی را می‌توان به صورتی افقی یا عمودی نصب کرد؛ در حالی که نمایشگرهای خانگی افقی هستند.»

رضایی توضیح داد: «ال‌جی در نمایشگرهای تجاری و صنعتی خود از پنل IPS استفاده می‌کند تا رنگ خوبی نمایش دهند، مقابل نور آفتاب مقاوم باشند، دید بهتری را با اضافه کردن رنگ سفید داشته باشد و بیننده تصاویر را در یک سطح ببیند. این نمایشگرها به پلتفرم Web OS مجهز هستند.»

مدیر بخش نمایشگر‌های تجاری ال‌جی ادامه داد: «نمایشگر‌های تجاری OLED ال‌جی یکی از منحصر‌به‌فرد‌ترین نمایشگرهای تجاری و صنعتی (Signage) در دنیا هستند که قابلیت‌های بسیار عالی و مناسب دارند. چندین نمونه این نمایشگر تجاری و صنعتی در برج مخابراتی سئول کره استفاده شده است. در بخشی از این برج گردشگری، نمایشگرهای تجاری و صنعتی OLED ال‌جی به صورت خمیده (Curve) نصب شده است که برخی از آن‌ها موجی شکل هستند.»

رضایی گفت: «نور پس‌زمینه در این نمایشگرها حذف شده است. این نمایشگرها می‌توانند در زاویه‌های مشخص خمیده شوند و همچنین رنگ مشکی واقعی را نمایش دهند. یک بخش از این نمایشگرها دارای عرض یا ارتفاع باریک هستند که می‌توانند به صورت افقی یا عمودی نصب شوند. نرم‌افزار رایگان روی این نمایشگرها وجود دارد تا بتواند محتوای مناسب با دستگاه را تولید کند.»

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.