وبلاگ

ذن فون 3 زوم ایسوس با دوربین دوگانه و زوم اپتیکال رونمایی شد


ایسوس گوشی جدیدی را رونمایی کرد که می‌توان آن را نسل جدید ذن فون زوم خواند که در سال ۲۰۱۵ راهی بازار شده بود. ذن فون ۳ زوم نسل جدید گوشی ایسوس است که با برچسب قیمت ۳۲۹ دلاری راهی بازار خواهد شد. این گوشی همچون نسل پیش با هدف عکاسی راهی بازار شده است و از ویژگی‌های آن باید به زوم اپتیکال اشاره کرد. ایسوس در نسل جدید گوشی سری زوم خود دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری را کنار گذاشته و از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی بهره برده است. دوربین دوگانه‌ی ذن فون ۳ ایسوس از وجود یک لنز ۲۵ میلی‌متری واید با دیافراگم f/1.7 در کنار یک لنز ۵۹ میلی‌متری با قابلیت زوم حداکثری ۲.۳ برابری بهره می‌برد. با استفاده از این دوربین می‌توان تصاویری با ۱۲ برابر بزرگنمایی را با ترکیب زوم نرم‌افزاری و اپتیکال ثبت کرد.

 

ایسوس اعلام کرده است که دوربین گوشی ذن فون ۳ زوم از فرمت RAW در کنار ثبت ویدیو‌های 4K پشتیبانی می‌کند. همچنین باید به قابلیت کنترل دستی تنظیمات نظیر تغییر اپرچور، ایزو و سرعت شاتر اشاره کرد. ایسوس برای تامین انرژی مورد نیاز ذن فون ۳ زوم، از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در بدنه‌ای به ضخامت ۸ میلی‌متر استفاده کرده است. بنابر ادعای ایسوس این گوشی در مقایسه با نسل پیشین، ۳ میلی‌متر باریک‌تر است.

مشخصات فنی ذن فون ۳ زوم علاوه بر مواردی که اشاره کردیم شامل نمایشگر ۵.۵ اینچی امولد، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اندروید ۷ نوقا است. ایسوس در این گوشی هوشمند از وجود پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ بهره برده است

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.