وبلاگ

سامسونگ بر سر تولید پنل های LCD با شرکت LG Display وارد مذاکره شد

ماه پیش گزارش شده بود که سامسونگ برای در دست گرفتن تولید پنل‌های LCD با رقیب خود، LG به مذاکره نشسته است. کیم هیون سوک، ریاست بخش تولید تلویزیون‌های سامسونگ، در خلال نمایشگاه CES سال ۲۰۱۷ این مسئله را تأیید کرد و گفت: «هنوز تصمیم قطعی برای این موضوع گرفته نشده است. اما دو شرکت به‌طور جدی در حال کنکاش در مورد این مسئله هستند». بر اساس گزارشی جدید، شرکت LG Displayy قصد دارد پنل‌‌های ۴۰ تا ۶۰ اینچی را در اوایل ژوئن امسال برای سامسونگ تأمین کند.

از آنجایی که شارپ اعلام کرد دیگر پنل‌های LCD را برای سامسونگ نمی‌سازد، سامسونگ نیز به دنبال شرکتی دیگر برای تأمین پنل‌های LCD برای ساخت تلویزیون‌های بزرگ است. برای وصول این امر، سامسونگ تصمیم گرفت که به دنبال LG Display و امضای قرارداد برای تأمین پنل‌های LCD تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ برود. این امر حدود چند ماه است که در جریان است. گفته می‌شود LG Display برای ساخت و تأمین چندین مدل پنل‌های LCD تلویزیونی ۴۰ تا ۶۰ اینچی خود، با سامسونگ به توافق رسیده است. این دو شرکت در حال حاضر بر سر جزییات قرارداد همچون قیمت، مدل و زمان تأمین به بحث نشسته‌اند

اگر این توافق به سرانجام برسد، شاهد اولین محصولات سامسونگ خواهیم بود که دارای پنل‌های LCD از شرکت LG هستند. به خاطر رقابتی که بین این دو شرکت وجود داشت، در این زمینه تا به حال همکاری به خصوصی صورت نگرفته بود. این توافق برای LG Display که خود بزرگ‌ترین تولیدکننده پنل‌های LCD در جهان است نیز سرمایه‌گذاری وسیعی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.