وبلاگ

گلکسی اس 7 سامسونگ در دو اندازه‌ ۵.۲ و ۵.۵ اینچی روانه بازار خواهد شد

با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید پرچمدار سامسونگ، اخبار منتشر شده در مورد این گوشی هوشمند نیز افزایش می‌یابد. گزارش منتشر شده توسط ET News در کره‌ی جنوبی نشان از این دارد که این کمپانی گلکسی اس ۷ را دو سایز مختلف روانه‌ی بازار خواهد کرد.براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ نسل بعدی پرچمدار خود را در دو سایز مختلف روانه‌ی بازار خواهد کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که یکی از نسخه‌ها از صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی و دیگری که همان نسخه‌ی اج است، از وجود نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد. پیش از این شایعاتی مطرح شده بود که نشان از بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۷ اینچی در این گوشی هوشمند داشت. اندازه‌ی نمایشگر ۵.۷ اینچ برابر صفحه‌ی نمایشی است که در گلکسی اس ۶ اج پلاس مورد استفاده قرار گرفته است.

عرضه‌ی گلکسی اس ۷ در دو نسخه را باید تغییر استراتژی توسط این کمپانی کره‌ای خواند. سامسونگ سال گذشته در زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۶، هر دو نسخه‌ی تخت و خمیده از گوشی هوشمند خود را با صفحه‌ی نمایشی که اندازه‌ی برابری داشتند، روانه‌ی بازار کرد. گلکسی اس ۶ هایی که سال گذشته روانه‌ی بازار شدند از نمایشگری ۵.۱ اینچی بهره می‌برند. برای مقایسه می‌توان در پیش گرفتن چنین استراتژی توسط سامسونگ را شبیه به عرضه‌ی دو گوشی هوشمند با سایز‌های مختلف توسط اپل خواند. کاپرتینویی‌ها نیز آیفون خود را در دو نسخه‌ی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی روانه‌ی بازار می‌کنند با این تفاوت که گوشی عرضه شده توسط سامسونگ دارای صفحه‌ی نمایشی خواهد بود که در طرفین دارای خمیدگی است.

صبح امروز نیز خبری مبنی بر آماده بودن ماژول‌های مورد نیاز برای تولید انبوه ۵ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ منتشر شد. بر این اساس سامسونگ در حال حاضر قطعات مورد نیاز برای تولید ۵ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ شامل ۱.۷ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ اج و ۳.۳ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ معمولی را در اختیار دارد. گمانه‌ها گویای این موضوع است که تولید انبوه این گوشی‌های هوشمند از ماه فوریه آغاز خواهد شد تا بلافاصله پس از معرفی شاهد عرضه‌ی این محصولات باشیم.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.