وبلاگ

حذف پاپ‌آپ‌های پیام مهم باتری آیفون XS -12 Pro Max

اپل باتری آیفون XS و مدل های بالا را رمزگذاری کرده است. پس از تعویض باتری، پیام “پیام مهم باتری” و “سرویس” را دریافت خواهید کرد. بدتر از همه، تعداد چرخه باتری جدید، تعداد چرخه باتری اصلی را نشان می دهد. به خصوص اطلاعات باتری سری آیفون 11 و آیفون 12 هنوز قابل دسترسی نیست. توسط تکنسین‌ها تأیید شده است که «پیام مهم باتری» پس از قرار دادن باتری ثانویه یا باتری اصلی اپل نمایش داده می‌شود. فقط با اجازه دادن به Apple Stores یا ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل برای تعویض باتری خود می توانید از مشکل جلوگیری کنید.

برای حل مشکل، آزمایشگاه REWA آخرین راه حل را تأیید کرده است. امروز راه حل های مربوط به سری آیفون XS، سری آیفون 11 و سری آیفون 12 را به اشتراک می گذاریم.

ابتدا به معرفی ساختار باتری می پردازیم. باتری را می توان تقریباً به دو بخش تقسیم کرد – برد BMS و سلول باتری. برد سیستم مدیریت باتری عمدتاً به عنوان برد محافظتی عمل می کند اما داده های باتری را نیز ذخیره می کند. سلول باتری محل ذخیره انرژی است.

برای مثال آیفون XS را در نظر بگیریم، باید یک اصلاح کننده اطلاعات باتری و یک سلول باتری جدید که می تواند اصلی یا پس از فروش باشد، آماده کنیم. گوشی را جدا کرده و باتری را خارج کنید.

سپس باید برد BMS باتری اصلی را به سلول باتری جدید لحیم کنیم. نوار محافظ روی برد BMS را بردارید. لطفا کابل فلکس را نشکنید.

کاتد و آند باتری را با یک قیچی جدا کنید.

برد اصلی باتری BMS را بردارید. لطفا آند و کاتد را به ترتیب تراز کنید.

از آنجایی که برد BMS تعویض شده و باتری محافظت می شود، ولتاژ قابل اندازه گیری نیست. باید باتری را با یک منبع جریان مستقیم فعال کنیم.

باتری را به پروگرامر وصل کنید. روی خواندن کلیک کنید. اطلاعات باتری روی برد BMS قابل مشاهده است.

 

تعمیر موبایل

 

سپس نمایشگر را به مادربرد وصل می کنیم. کابل برق را وصل کنید تا گوشی روشن شود. “پیام مهم باتری” نمایش داده می شود.

لطفا توجه داشته باشید که تنها با کابل برق می توانید گوشی را روشن کنید. مرحله فوق از باگ های iOS بهره می برد و گام بسیار مهمی است. سپس باتری جدید را نصب می کنیم. برای مشاهده اطلاعات سلامت باتری به “تنظیمات” بروید. حداکثر ظرفیت 100٪ است و “پیام مهم باتری” وجود ندارد.

برخلاف سری آیفون XS، اطلاعات باتری سری آیفون 11 و سری آیفون 12 رمزگذاری شده است و قابل دسترسی نیست. به این معنی که حتی اگر باتری اصلی را جایگزین کنید، اطلاعات باتری هنوز قابل خواندن نیست. بدتر از آن، نمی‌توانید سلامت باتری و تعداد چرخه را اصلاح کنید. اخیراً REWA LAB آخرین اصلاح کننده اطلاعات باتری را در بازار دریافت کرده است. از طریق تأیید، تصحیح کننده می تواند به طور موثر «پیام مهم باتری» سری آیفون 11 و سری آیفون 12 را حذف کند. در مرحله بعد، فرآیند عملیات را با جزئیات توسط یک آیفون 11 پرو به اشتراک خواهیم گذاشت.

برد BMS باتری اصلی را بردارید. برد BMS را به سلول باتری جدید لحیم کنید.

سپس باتری جدید را نصب می کنیم. برای مشاهده اطلاعات سلامت باتری به “تنظیمات” بروید. حداکثر ظرفیت 100٪ است و “پیام مهم باتری” وجود ندارد. این روش با آثار تعمیر قابل مشاهده آسان است. تکنسین های REWA اکنون در حال تلاش برای حذف آن هستند. “پیام مهم باتری” سری آیفون 11 و سری آیفون 12 بدون ردیابی. این همه راه حل های آزمایشگاه REWA برای مشکل “پیام مهم باتری” است. با توسعه فناوری تعمیر و توجه مداوم اپل، ما معتقدیم که راه حل های جدیدی ارائه خواهد شد. REWA LAB به ارائه آخرین اطلاعات و فناوری ادامه خواهد داد. لطفا با ما همراه باشید. در این مقاله در فروشگاه REWA می توانید تمامی ابزار و لوازم را خریداری کنید. لطفاً نظرات خود را در مورد موضوعات تعمیر که به آنها علاقه مند هستید بنویسید.

لینک مقاله اصلی: https://blog.rewa.tech/detail/iphone-xs–12-pro-max-important-battery-message-pop-ups-removing-100–fixed

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.