وبلاگ

درآمد حاصل از تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است؟

تعمیرات برد الکترونیکی در آموزشگاه پارسه یکی از پرطرفدارترین دوره ها می باشد . این آموزش پایه و اساس تعمیر بردهای موبایل و لپ تاپ و حتی برد لوارم خانگی می باشد . در این مقاله به شما درباره این شغل پردرآمد و آینده شغلی آن خواهیم گفت .
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

برد الکترونیکی چیست ؟

این محصول در واقع یک قطعه سخت افزاری است که در دستگاه های الکترونیکی استفاده می شوند . دستگاه های برقی مثل ماشین لباس شویی ، یخچال ، ماشین و غیره همه از این وسیله استفاده می کنند . این محصول دارای قطعات مختلفی است که این قطعات بسته به نوع device به صورت مختلفی می توانند روی آن نصب بشوند .

با شرکت در کلاس های فنی حرفه ای تعمیرات تخصصی برد ، شما به عنوان یک متخصص هر نوع بردی را می توانید تعمیر کنید . تنها چیزی که برای شرکت در دوره ها نیاز دارید ، اراده قوی و استوار شماست! با مشاوران ما در ارتباط باشید .

قطعات برد الکترونیکی (pcb) در دنیای اکترونیک کاربرد بسیار زیادی دارند . این تجهیزات در اکثر لوازم های روزمره ما وجود دارند . با این حال برخی افراد بدون علم از امکانات این محصول استفاده می کنند . استفاده بدون آگاهی از یک electronic board می تواند باعث شود که ما نتوانیم از تمام توانایی های آن استفاده کنیم . این برد ها با شیشه یا پلاستیک تقویت شده اند . آنها از قطعات ریز و درشتی از جمله سیم های مسی ، باتری ، خازن ، دیود ، ترانزیستور تشکیل شده و به هم متصل شده اند . تعداد لایه های برد الکترونیکی بر اساس تعداد وجه های برد که به مس آغشته شده اند ، مشخص می شود .

انواع برد الکترونیکی چیست؟

بردهای الکترونیکی در کل به 3 دسته تقسیم می شوند :

برد های یک لایه : ساده ترین نوع بردهای الکترونیکی هستند . روی این مدل فقط یک لایه مس وجود دارد . در یک طرف آن خطوط مسی و در طرف دیگر آن قطعات مربوطه قرار می گیرند .

بردهای دو لایه : در پشت و روی این بردها مس وجود دارد . بدلیل وجود مس در دو طرف آنها می توان در دو طرف آن قطعات مربوطه را قرار داد .

برد های چندلایه : مدل دیگری به اسم  چند لایه وجود دارد که می توان با استفاده از آن چند لایه قطعه را روی هم قرار داد . این board در تمامی لایه های خود مس دارد . آنها می توانند حتی تا 16 لایه هم داشته باشند . در ایران ما فقط برد دو لایه ای داریم .

با شناسایی برد الکترونیکی و دریافت کاربرد آن می توانید علم خود را گسترش داده و آن را ارزیابی و تعمیر کنید . تلاش برای رسیدن به خواسته هایتان با کمک ما ساده تر خواهد شد .

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.