وبلاگ

امکان دانلود اسنپ برای کاربران آیفون در فراهم شد

روند حذف اپلیکیشن های معروف ایرانی در اپل استور ادامه دارد . این روند به یکی از نگرانی های امروز کاربران اپل تبدیل شده است . حذف اسنپ از اپ استور امروزه مشکلات زیادی را بوجود آورده است . اپلیکیشن اپل بار دیگر به اپ استور بازگشته است و کاربران اپل می توانند آن را دانلود کرده و از آن استفاده کنند . اپلیکیشن های ایرانی همیشه به دلیل تحریم ها در خطر بوده اند .

اسنپ

اپل در سال 2017 بدلیل چندین تحریم آمریکا علیه ابران ، چند اپ ایرانی را از اپ استور حذف کرد . اسنپ هم از جمله اپلیکیشن هایی بود که در لیست حذفیات اپل استور قرار داشت . این شرکت بعدها در اپ استور های دیگر تحت IOS همکاری کرد . این عمل ، نتیجه ای جز حذف شدن این اپلیکیشن ها از اپل استور نداشت . امروزه به نظر می رسد که شرکت اسنپ توانسته است با متقاعد کردن اپل استور ، برنامه اصلی خود را دوباره در این استور قرار دهد.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

آیا اسنپ فقط در اپل استور حذف شد ؟

در سال 1401 چندین اپ ایرانی از گوگل پلی هم حذف شدند . ناگفته نماند که این برنامه ی اپل دامن شرکت های ایرانی دیگر را نیز گرفت . کسب و کارهای ایرانی با توجه به حذف شدن اپلیکشن هایشان از بازار مصرف بین المللی ، کمپین های هشتگ در فضای مجازی راه انداختند . آنها از Apple Store درخواست بازگردانی اپ هایشان شدند .

از زمانی که تحریم ها علیه ایران آغاز شد ، شرکت اپل هم همراه با این رویه تحریم ایران و اپلیکیشن های ایرانی را آغاز نمود . اگر گوشی یا هر محصول آیفونی را دارید ممکن است برای شما پیش آمده باشد که نتوانید اپلیکیشن های همراه بانک را نصب کنید . در حال حاضر با اقداماتی که شرکت اسنپ انجام داده است مشکل حل شده است . کاربران آیفون می توانند اپلیکیشن رسمی اسنپ را از اپل استور بدون هیج مشکلی دانلود و نصب کنند .

امروزه مارکت های داخلی برای نرم افزارهای تحت IOS بوجود آمده اند مثل مایکت. این اپ استورهای داخلی هم تمامی اپلیکیشن های ایرانی را در درون خود دارند و هم نصب آنها راحت و آسان است . ما توانسته ایم با راه اندازی آنها از برنامه نوبسان و طراحان اپلیکیشن های ایرانی حمایت کنیم . ما توانسته ایم در هر شرایطی خیال کاربران را از دسترسی به منابع ایرانی از جمله اسنپ راحت کنیم .

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.