وبلاگ

دلایل وصل نشدن هندزفری بلوتوثی

با پیشرفت علم در حوزه های رسانه و اینترنت جهانی ، طبق مطلعاتی که دانشمندان در این موارد انجام داده اند دست به اختراع هندزفری های بلوتوثی زدند. این روز ها هندزفری های بلوتوثی محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم دارند زیرا دسترس راحت تری نسبت به هندزفری های سیمی داستند و همین موضوعات سبب پیشرفت و رقابت میان شرکت های متفاوت از جمله شرکت های تحت نطارت آیفون ، شیائومی، سامسونگ و… شد.یکی از مشکلاتی که این ابزار ها در پی داشت مشکل اتصال آن ها به گوشی های هوشمند بود.اما مدیران و متخصصان پارسه با تحقیقات و بررسی هایی که در این حوزه داشتند به چند تا از دلایل وصل نشدن هندزفری بلوتوثی پی بردند و همین موضوع سبب شد تا این مقاله را برای شما کاربران محترم آماده کنند.

 وصل نشدن هندفری بلوتوثی

بررسی دلایل وصل نشدن هندزفری های بلوتوثی

1- مشکل در جفت شدن اتوماتیک

اولین بار بسیاری از دستگاه‌های بلوتوثی به طور خودکار متصل می شوند اما دومین بار به مشکل برخورد می کنند. برای حل آن باید بررسی کنید که دستگاه شما از چه روشی متصل می شود زیرا اتصال بلوتوث در دستگاه‌ها به روش‌های مختلفی صورت می گیرد. گاهی اوقات با روش Bose Soundlink با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

2-تداخل با سیگنال های Wifi

تداخل سیگنال وای فای یکی از دلایل رایج وصل نشدن هندزفری به گوشی است. همزمان شدن دانلود فیلم و موسیقی با اتصال به هندزفری  برای بسیاری از کاربران مشکل ساز شده است.  پس قبل از اتصال به وای فای دانلود ها را متوقف کنید . اگر این کار جواب نداد، یک بار وای فای گوشی را قطع کنید.

3-پردازش‌های صوتی را غیر فعال کنید

هرگونه پردازش صوتی ممکن است در مسیر اتصال مشکل ساز شود. بنابراین قابلیت هایی مثل اکولایزر، حذف نوزهای مشکل ساز را غیرفعال کرده و هرگونه ویژگی های اضافی را از سیستم حذف کنید، زیرا ممکن است پردازش‌های صوتی عامل قطع و وصلی صدا شوند.

4- از شارژ داشتن دستگاه خود اطمینان داشته باشید

در گوشی‌های androide و سیستم عاملios در صورتی که شارژ باتری رو به اتمام باشد ممکن است حالت power saving mode فعال شود. در این صورت کلیه‌ی اتصالات از جمله وای فای، بلوتوث، موبایل دیتا و… ممکن است قطع شود. به همین دلیل از داشتن شارژ کافی گوشی خود مطمئن شوید.

5-آیا به دستگاه‌های دیگر متصل است؟

ممکن است فراموش کرده باشید اتصال هدفون بلوتوثی را ازدستگاه قبلی  یا دستگاه های دیگر قطع کنید، اگر اتصال به دستگاه دیگری برقرار باشد، گوشی شما نمی تواند ارتباط را برقرار کند. همچنین بقیه اتصالات را نیز چک کنید. اگر گوشی شما به هدفون دوستتان متصل است، آن را قطع کنید. برای پاک کردن دستگاه‌های دیگر از لیست بلوتوث، به بخش تنظیمات وارد شوید، و روی فراموش کردن دستگاه Forget device ضربه بزنید.

جفت نشدن هنذرفری های بلوتوثی

6-جفت شدن بلوتوث را چک کنید

باید همیشه آیکون بلوتوث خود را چک کنید تا اتصال برقرار باشد.اگر اتصال قطع شد از طریق آیکون یا بخش تنظیمات مجددا آن را وصل کنید. برای اتصال بلوتوث به آیفون به بخش تنظیمات وارد شوید سپس روی گزینه بلوتوث ضربه بزنید. و دکمه Scan را انتخاب کنید. حالا نام هدفون بلوتوث را پیدا کرده با هدفون جفت کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.