وبلاگ

فیس آیدی آیفون کار نمی کند و مدام می گوید “حرکت کمی پایین تر/بالا”. چگونه آن را حل کنیم؟

برخی از افراد ممکن است در هنگام استفاده از آیفون با Face ID با چنین مشکلاتی مواجه شوند – آیفون همچنان “Move a Little Lower/Higher” را درخواست می کند. اما مهم نیست که چگونه حرکت می کنید، نمی توانید Face ID را بازنشانی کنید. برای حل مشکل می توانید روش های زیر را امتحان کنید:

 

1. دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید

روش راه‌اندازی مجدد آیفون X و مدل‌های بعدی: لطفاً دکمه کناری و هر دکمه صدا را فشار دهید تا نوار لغزنده نمایش داده شود، سپس نوار لغزنده را بکشید تا خاموش شود. سپس دکمه کناری را فشار دهید تا لوگوی اپل ظاهر شود.

اگر مشکل نرم افزار یا خرابی موقت سیستم باشد، به طور کلی پس از راه اندازی مجدد حل می شود.

 

2. فیلم را بردارید یا بررسی کنید که آیا کثیفی وجود دارد

لطفاً بررسی کنید که آیا لکه یا گرفتگی در نزدیکی دوربین جلو وجود دارد و آن را با بالابر تمیز کنید.

 

3. بررسی کنید که آیا دستگاه از آب آسیب دیده است

اگر دستگاه قبل از بروز مشکل در آب افتاده باشد یا در آب افتاده باشد، ممکن است باعث عدم کارکرد Face ID شود. لطفا دستگاه خود را به بخش پس از فروش اپل بیاورید.

 

فیس-آیدی

متوجه شوید که آیا آیفون توسط نشانگر آب آسیب دیده است:

اکثر آیفون ها مجهز به LCI هستند که از بیرون قابل مشاهده است. LCI می تواند تشخیص دهد که آیا دستگاه در معرض مایع یا مایع آبی قرار ندارد. به طور معمول، نشانگر باید سفید یا نقره ای باشد. اما پس از تماس با آب یا مایع آبی، قرمز می شود.

برای تعیین اینکه آیا LCI دستگاه شما با مایع برخورد می کند یا خیر، می توانید به تصویر زیر مراجعه کنید تا LCI را به شما کمک کند. لطفاً از ذره بین لامپ استفاده کنید، زاویه نور یا دستگاه را تنظیم کنید تا بتوانید LCI را ببینید.

4. سیستم را به روز کنید

اگر دستگاه به طور تصادفی از آب آسیب ندیده است، می توانید سعی کنید سیستم را به آخرین نسخه به روز کنید. اگر مشکل همچنان قابل حل نیست، باید دستگاه خود را در کمترین زمان برای تعمیر بفرستید.

لینک مقاله اصلی: https://blog.rewa.tech/detail/iphone-face-id-is-not-working-and-keeps-saying-move-a-little-lower-higher-how-to-solve-it

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.