وبلاگ

همکاری اپل و گوگل برای جلوگیری از ردیابی ناخواسته کاربران توسط ایرتگ

ایرتگ چیست؟

ایرتگ محصول جدید اپل برای فراموشکاران است . این فناوری جدید بهترین راه حل برای ردیابی وسایل هایی می باشد که برای شما مهم هستند و جی پی اس ندارند . شما می توانید یکی از آنها را به کیف و دیگری را به کلید خود متصل کنید . این گونه تمام وسایل هایتان تحت کنترل شما خواهند بود . دیگر با این وسیله شما لازم نیست نگران جا گذاشتن کیف پول خود در کافه باشید ! همه چیز تحت کنترل است وقتی ایرتگ در دسترس شماست . شما می توانید با استفاده از اسپیکرهای موجود در ایرتگ صدای مخصوص برای آن تنظیم کنید.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات اپل پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

 

چگونه با ایرتگ کیف پول خود را پیدا کنیم؟

پیدا کردن لوازم خود با استفاده از سیری : شما می توانید با استفاده از سیری و استفاده از کلمه where is my و استفاده از نام وسیله خود در ادامه جمله با استفاده از سیری و ایرتگ وسیله خود را پیدا کنید. سیری و الکسا از جمله تکنولوژی های بسیار کارامد برای روزمره ما هستند اما متاسفانه در ایران افراد از آن به ندرت استفاده می کنند .

می توانید لوازم خود را در اپلیکیشن Find My App پیدا کنید: در اپلیکیشن Find My App تمامی دیوایس های اپل شما تعریف و متصل شده اند . توجه کنید که سیستم این برنامه را باید فعال سازی کنید . اپلیکیشن دارای مپ و نقشه است و شما می توانید با استفاده از آن وسایل خود را پیدا کنید . حتما این اپلیکیشن را در گوشی خود فعال کنید . این اپ در هنگام گم شدن و دزدیده شدن هر کدام از لوازم هایتان به شما کمک خواهد کرد .

ایرتگ چگونه کار می کند ؟

این محصول یک سری سیگنال های امن بلوتوثی را ارسال می کند . این سیگنال ها می توانند توسط شبکه موبایل و اپلیکیشن Find My دریافت شود و موقعیت مکانی وسیله مورد نظر را پیدا کنند . تمام اطلاعات وسیله و نقشه شما محرمانه است  و خیالتان بابت اطلاعات تان راحت باشد . مشتاق خرید ایرتگ ها شدید ؟ می توانید ان را از دیجی کالا خریداری کنید .

تداخل بلوتوث کاربران با همکاری گوگل و اپل امروزه رفع شده است

اپل و گوگل در جلسه ای در روز سه شنبه با هم درباره ایرتگ ها صحبت کردند . این دو شرکت با هم پیش نویسی را ارائه کردند که از هر گونه ردیابی غیرمجاز دستگاه های IOS و اندروید باید جلوگیری بشود . از زمان راه اندازی ایرتگ ها ، کارشناسان PRIVACY و حریم خصوصی و مجریان قانون ، بیان کرده اند که برخی از این وسیله استفاده نادرست کردند . اپل در سال 2021 برای ارتقای PRIVACY اپلیکیشنی را تحت اندروید طراحی کرد که بتواند ایرتگ هایی که به صورت ناشناس آن ها را شناسایی می کنند ، را ردیابی کنند . این امر باعث می شود تا فضای شخصی و privacy افراد حفظ شود .

تمام تجهیزات امروزی برای بهتر شدن زندگی ما ساخته شده اند . دانشمندان روز به روز تلاش می کنند تا نگرانی های جانبی مردم را کاهش داده و به جای آن راحتی را جایگزین کنند . ایرتگ ها از جمله لوازمی هستند که امروزه دغدغه مردم را برای جا گذاشتن لوازم هایشان از بین برده اند . یک سری مشکلات امنیتی داشتند که با مرور زمان در حال رفع شدن هستند .

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.