وبلاگ

آموزش مجازی تعمیرات لپ تاپ

ممکن است شما از دسته افرادی باشید که تمایل به یادگیری تعمیرات لپ تاپ دارید. امروزه بدلیل حجم بالای مشغله و ترافیک در شهرهای بزرگ و مشکل رفت و آمد نتوانید در کلاس های حضوری ما شرکت کنید. ما برای چنین افرادی آموزش های مجازی تدارک دیدیم تا بتوانند از آموزش های با کیفیت  در تمامی نقاط کشور بهره مند شوند. شما می توانید در هر کچای کشور در هر زمانی که می خواهید از این ویدیو ها استفاده کنید.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

آیا آموزش مجازی تعمیرات لپ تاپ به تنهایی برای یادگیری شما کافی هستند؟

در حقیقت تعمیرات لپ تاپ یک کار عملی است. گمان نکنید که با تنها با نوت برداری از ویدیوها و دیدن ویدیوها شما تعمیرکار لپ تاپ خواهید شد! در بهترین حالت شما باید در یک مغازه تعمیرات لپ تاپ مشغول به فعالیت کردن باشید و می توانید آنچه دیدید و می دانید را روی چیپ ها و بردها پیاده کنید. شما باید تجهیزات لازم مثل یک برد برای مشاهده اجزا و یادگیری تعمیرات انها داشته باشید. فقط با مشاهده شما نمی توانید به درستی برد ها را تعمیر کنید. باید آزمون و خطا کنید و تجربه کسب کنید.

استاد آموزش مجازی تعمیرات لپ تاپ پارسه چه سرفصل هایی را ارائه می دهد؟

در دوره آموزش مجازی تعمیرات لپ تاپ سرفصل های دوره حضوری تدریس می شود و دو تفاوت در دوره مجازی و حضوری وجود دارد . شما تجربه کسب نخواهید کرد مگر اینکه خودتان به عنوان کارآموز در مغازه های لپ تاپ کار کنید. در صورت تجربه نکردن وقت خود را تلف کرده اید چون مطالب فرار بوده و ممکن است شما موضوعات را فراموش کنید. موضوع دیگر این است که اگر بخواهید خودتان تجهیزات را تهیه کنید ممکن است هزینه زیادی را مجبور باشید پرداخت کنید. پس با ما می توانید پیشرفت کنید و شروع پرقدرت داشته باشید.

تجهیزات آموزش تعمیرات موبایل را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

برای تهیه تجهیزات لیستی از ان را از ویدیوها استخراج کنید. می توانید این تجهیزات را از ابزار فروشی ها تهیه کنید. اگر در تهران هستید می توانید با مراجعه به پاساژ پایتخت به دنبال تجهیزات بگردید. در این حالت شما می توانید به دنبال کارآموری خود بگردید و در آنجا یک مغازه برای کارآموزی پیدا کنید.

این تجهیزات می توانند چندبار برای تعمیرات استفاده شوند پس به درستی از آنها استفاده کنید.

 

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.