وبلاگ

درآمد تعمیرات موبایل در تهران

امروزه به دلیل گرانی موبایل و نبودن برخی مدل ها در بازار ، شغل تعمیرات موبایل به سرعت رواج پیدا کرده است . این شغل در ایران فرد متخصص به تعداد انگشت شماری دارد. افراد زیادی به عنوان تعمیرکار مشغول به کار هستند اما نتیجه کار انها رضایت بخش نیست. تمامی این موارد به این دلیل است که افراد تمامی اطلاعات خود را بدون هیچ علمی به صورت تجربی به دست آوردند. اگر از چنین تعمیرکارانی سوالات تخصصی راجب به کارکرد برد بپرسید آنها پاسخی برای شما نخواهند داشت. این عامل بسیار طبیعی است چون تمامی اطلاعات به صورت تجربی بدست آمده است.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

چگونه یک تعمیرکار موبایل با درآمد بالا باشیم؟

حتی با داشتن مدرک شما لزوما تعمیرکار پردرآمدی نخواهید بود. درآمد بالا نیاز به کسب مهارت و تجربه هستید. باید تجربه کسب کنید اما پله اول آموزش پایه ای و تخصصی و اصولی تعمیرات موبایل است. درآمد تعمیرات موبایل در تهران بالا است به شرطی که کسب علم کنید و در زمینه کار خود تلاش کنید. آزمون و خطا مکمل کار شما خواهد بود. وقتی مشتریان شما از کار شما مطمئن شوند درآمد شما به عنوان تعمیرکار موبایل افزایش می یابد. آنها شما را به یکدیگر معرفی خواهند کرد و به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص شناخته خواهید شد . درآمد تعمیرات موبایل در تهران به خودتان بستگی دارد و به اراده و پشتکار خودتان و کم بودن خطا در تعمیر کردن دستگاه ها کاملا وابسته است.

چگونه در تعمیرات موبایل ضریب خطا را کاهش دهیم؟

سخت تربن و پیچیده ترین بخش تعمیرات موبایل شناخت برد است. اگر برد را بشناسید و کارکرد بخش های مختلف آن را بلد باشید دیگر برد که گران ترین بخش موبایل است خراب نخواهید کرد. باید تمرین کنید. باید تحت نظر یک شخص متخصص کارآموزی انجام دهید تا یاد بگیرید چگونه دستگاه دیگران را به درستی تعمیر کنید. درآمد تعمیرات موبایل فقط و فقط با کسب علم اولیه و تجربه افزایش خواهد یافت. این تجربه را می توانید هم در آموزشگاه و هم در کارآموزی کسب کنید. ما شما را تنها نخواهیم گذاشت . بعد از آموزش و امتحان فنی حرفه ای و کسب مدرک می توانید دوره های کارآموزی را تحت نظر اساتید حرفه ای ما بگذرانید . ما تجهیزات لارم را در اختیار شما قرار خواهبم داد. با شما همراه خواهیم بود تا روزی که احساس کنید به طور کامل برای کار آماده هستید و در مسیر درآمد بالا در این زمینه قرار گرفته اید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.