وبلاگ

با گوگل دیگر تولد نزدیکانتان را فراموش نکنید

امروزه درگیری های ذهنی زیاد شده است و دیگر افراد به سختی تولد دوستان خود را به خاطر می آورند. با پیشرفت تکنولوژی و زیاد شدن دغدغه های ما امروزه می توانیم از تکنولوژی برای روزمره خود کمک بگیریم. تعداد آدم های مهم زندگی ما محدود نیستند پس باید حواسمان باشد که مهم ترین روز زندگی آنها را فراموش نکنیم . برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید در آنها تاریخ تولد افراد را ثبت کنید و در روز مخصوص به شما یادآوری خواهد شد که امروز تولد چه کسی است؟ پس تکنولوژی باز هم به کمک بشریت آمده است.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

برنامه اندروید برای یادآوری تولد

برنامه های تقویم اکثرا یادآوری مناسبت های خاص دارند . اگر در گوگل پلی کلمه تولد را سرچ کنید می توانید نتیجه مطلوب را بگیرید. برخی ممکن است طرفدار برنامه های محبوب جهان باشند. اگر جزو این دسته افراد هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با برنامه محبوب جهانی شما را آشنا کنیم.

استفاده از تقویم گوگل برای یاداوری تولد ها و مناسبت ها

تقویم گوگل یکی از محبوب ترین سرویس های تقویم است. نکته منفی ای که دارد این است که تاریخ تولدها به صورت مستقیم در آن ثبت نمی شود. این برنامه اطلاعات خود را از مخاطبین گوگل یا google contcts دریافت می کند. در این روش باید تاریخ تولد فرد موورد نظر را در بخش گوگل کانتکت اضافه کنید. این مرحله باز هم کافی نیست پس از آن باید بخش تولدها و رویدادها را در آن فعال کنید تا در روز تولد شخص برای شما ناتفیفیکیشن ارسال شود. همیشه از پیشرفت تکنولوژی یک سری بدی ها و دوری ها بین انسان ها بوجود می آید. نکته این است که ما باید بدانیم چگونه باید از این تکنولوژی در زمینه مثبت استفاده بکنیم؟ چگونه آن را مدیریت بکنیم تا به زندگی خصوصی و رابطمان لطمه وارد نکند.

فعال کردن بخش تولد گوگل برای اندروید و آیفون

در مرحله اول برنامه تقویم گوگل را در اندروید و آیفون باز کنید

روی نماد سه خط سمت چپ بزنید و در مرحله بعد تنظیمات را انتخاب کنید. گزینه birthday را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. حال در مخاطبین کنار اسم کسی که می خواهید تولد آن به شما یادآوری شود دکمه را روشن کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.