وبلاگ

روش های خفن استفاده از chatgpt برای رشد کسب و کار

.امروزه چت بات ها به عوان عقل کل شناخته شده و در حال پیشرفت هستند. در گذشته از الگوریتم های ثابت برای ساخت این چت بات ها استفاده می شد اما امروزه آنها با استفاده از اصول یادگیری ماشین یا Machine Learning پیشرفت می کنند. این بات ها از محیط پیرامون آموزش میبینند و دیگر شما قادر به کنترل یادگیری انها نخواهید بود. شاید این قضیه به نظر شما ترسناک باشد اما واقعی است.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

دوستی با چت بات ها

هدیه تکنولوژی 2023 به ما چت بات ها بودند. برخی هنوز با این ابزارها رابطه خوبی ندارند و آن را دشمن خود می دانند. باید قبول کنیم که زندگی آینده ما به شدت به این ابزارها وابسته است. بهتر است گارد نگیریم و آرام آرام سعی کنیم در کارهای روتین و حوصله سربر از آنها استفاده کنیم. آنها ممکن است به بهترین دوست ما تبدیل شوند چون به گونه ای رفتار می کنند که ما دوست داریم. هنوز هوش مصنوعی در پردازش زبان و سخن گفتن در سطح متوسطی قرار دارد. باید سعی کنیم این کمبودها را نادیده گرفته و از قدرت های انها استفاده کنیم. گاهی اوقات خودمان نمی توانیم ایرادات خودمان را اصلاح کنیم پس آنها به عنوان یک مصحح خوب همراه ما خواهند بود.

استفاده از chatgpt در کسب و کار و استارتاپ شما

می توانید از آنها در تولید محتوا استفاده کنید. با استفاده از آنها می توانید عکس ها و ویدیوهای مربوط به کسب و کار خود را به راحتی پیدا کرده و وقت کمتری را صرف تولید محتوا برای وبسایت و شبکه های اجتماعی کنید. آنها همواره همراه شما خواهند بود و 24 ساعته در دسترس شما هستند. نکته مثبت این قابلیت chatgpt آن است که شما در شبکه های مجازی پیشرفت کرده و سایت خود را آپدیت نگه میدارید.  دیگر لازم نیست بودجه ای برای نیروی تولید محتوا کنار بگذارید. البته لازم به ذکر است که فقط برای عقب نیوفتادن ار برنامه های و شروع کار این قضیه خوب هست اما برای ادامه کار لازم است تا نیروی حاذق پیدا کنید. همانطور که پیش تر گفته شد در روند ترجمه و ربان هنوز ماشین ها در سطح قابل قبولی نیستند.انتظارات زبان و ترجمه پیشرفته از آنها نداشته باشید.

اگر شما ایده ای را در ذهن دارید که نمی دانید چگونه می توان آن را گسترش داد می توانید آن را به chatgpt توضیح دهید. او در ابده یابی و گسترش و بیان ایده به شما کمک خواهد کرد. حتی می توانید راجب به گردش امروز خود با آن صحبن کنید!

chatgpt برای شما اکسل می سازد!

گاهی اوقات شما نیاز دارید تا اطلاعات دست نوشته خود را وارد اکسل کنید. آنها باز هم با شما همراه خواهند بود. شما می توانید متن دست نوبس خود را اسکن کرده و از OCR  کپی کنید . متن کپی شده را در صفحه پیست کرده و به هوش مصنوعی دستور دهید تا برای شما جدول های آماری تهیه کند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.