وبلاگ

آیا اطلاعات زیادی راجب تلویزیون پاناسونیک دارید ؟

یکی دیگر از شرکت هایی که در چند سال اخیر خیلی در دنیای رسانه پیشرفته چشمگیری داشته است ،شرکت پاناسونیک بوده است که در حوزه تلویزیون توانسته است به قدری پیشرفت کند که با شرکت های مطرح دنیا مثل ال جی و سامسونگ و … رقابت کند .

در این مقاله سعی داریم تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم تا شما به شناخت کامل از این محصول برسید.

اولین تلویزیون شرکت پاناسونیک در چه سالی تولید شد؟

پاناسونیک با نام پیشین خود یعنی ماتسوشیتا، شرکتی ژاپنی و چند ملیتی است. دفتر مرکزی این شرکت در کادوما، اوساکا قرار دارد.بنیان گذار شرکت پاناسونیک، کونوسوکه ماتسوشیتاست که فعالیتش درصنعت الکترونیک را از بخش فروش شرکت هیتاچی شروع کرد.این شرکت در سال ۱۹۱۸ کارخانه ی تولید ابزار برقی ماتسوشیتا را برای راه اندازی لوازم برقی تاسیس نمود. در سالهای نخستین، شرکت به فروش لامپ، اطوی برقی  و هولدورهای لامپ می پرداخت.در سال ۱۹۲۷ اولین محصول خود، یعنی لامپ های دوچرخه را وارد بازار ژاپن کرد. بعد از جنگ جهانی دوم، این شرکت به سازماندهی و بازسازی دوباره ی پاناسونیک پرداخت و تولیدات جدیدی را به بازر ژاپن وارد کرد. این اجناس شامل : دوچرخه، رادیو و لوازم خانگی بود.

در سال ۱۹۶۱ ماتسوشیتا، به ایالت متحده ی آمریکا سفر کرد و پس از دیداربا فروشندگان بزرگ لوازم الکترونیکی، اقدام به تولید تلویزیونی با برند پاناسونیک نمود و در ژانویه ۲۰۰۶ پاناسونیک خط تولید تلویزیون های آنالوگ را متوقف نمود و کمتر از یک ماه بعد ، بر تولید تلویزیون های دیجیتال تمرکزکرد. درسال ۲۰۰۸ مدیران پاناسونیک تصمیم گرفتند بایکی از رقبای خود یعنی سانیو، رایزنی کنند.آنان به منظور ادغام دو شرکت با هم به گفت وگو پرداختند.این مراودات، در نهایت به خریداری ۵۰ درصد از سهام شرکت سانیو انجامید.در سال ۲۰۰۹ دو شرکت در هم ادغام شدند و هم اکنون شرکت سانیو تابعه ای از شرکت پاناسونیک است.پس از خروج شرکت پایونیر از بازار، پاناسونیک تمامی دارایی های بخش تلویزیون این شرکت را ادغام و خریداری کرد. در ژوئیه ی ۲۰۱۰ شرکت پاناسونیک باقی مانده ی سهام شرکت سانیو و شرکت پاناسونیک الکترونیک ورکس راخرید.در اواخر سال ۲۰۱۰ درپی خروج پایونیر از بازار، نمایشگرهای پلاسما ی پاناسونیک کلیه ی دارایی های بخش تلویزیون شرکت پایونیر را خریداری کرد. در آوریل ۲۰۱۰ تبدیل نیرو را اعلام نمود.

محصولات پاناسونیک از جمله تلویزیون این شرکت،ساخت چه کشوری میباشد؟

برند پاناسونیک یک شرکت ژاپنی است که تلویزیون های خود را به صورت زیر تولید می کند:

1-قطعات ژاپن-مونتاژ مالزی

2-قطعات ژاپن-مونتاژ چین

پاناسونیک در سال های اخیر به ویژه از اواسط ۲۰۱۷ در بخش توسعه تلویزیون های هوشمند خود بسیار هزینه کرد و پا در میان رقابت بهترین ها نهاد، این کمپتانی خوش نام ژاپنی پلتفرم هوشمند پایه و ضعیف خود را از فایرفاکس به هوم اسکرین تغییر داد که جز بینظیرترین پلتفرم های هوشمند در میان تلویزیون ها میباشد. این کمپانی در پخش مجهز کردن محصولات خود به تکنولوزي های روز بسیار موفق عمل کرده و تمامی LED های بالارده و OLED های پرچمدار خود را که از سال ۲۰۱۷ در دست توسعه قرار داده بود مجهز به تکنولوژي های صوتی و تصویری کاملا به‌روز از جمله انواع Dolby صوتی تصویری حتی با استاندارد های ۲۰۱۹ که تنها ال‌‌جی و سونی این قرار داد ها را در اختیار داشتند مجهز کرده و به رقابت بهترین ها پیوست اگرچه محصولات پاناسونیک در عین کیفیت بشدت بالا، قیمت بسیار بالایی هم داشته و تولیدات و سفارش محصولات آن محدود میباشد و در تمامی بازار ها ما شاهد انواع محصولات پاناسونیک نخواهیم بود. پاناسونیک ۲۰۱۹: تولید کننده نام آشنای ژاپنی پس از آن که بخش تلویزیون پلاسمای خود را تعطیل کرد و در سال گذشته این برند بسیار موفق عمل کرد بخصوص در زمینه تلویزیون های اولد، بطوریکه نماد و انتخاب بهترین تلویزیون سال را با مدل F952 در بسیاری از نمایشگاه ها، نظرسنجی ها، فیدبک ها و وبسایت های نقد و بررسی بدست آورد. اما این قضیه برای سال گذشته بود و ما درحال حاضر در سال ۲۰۱۹ هستیم و مدل های جدید در حال فروش و بررسی هستند. اگر شما شناختی درباره تلویزیون های پناسونیک ندارید ما اینجا یک دید کلی به شما خواهیم داد.

مدل های تلویزیون پاناسونیک مربوط به چه سالی میباشند؟

اگر بخواهم به طور خلاصه و کلی این موضوع را برای شما بیان کنیم به صورت زیر میتوانیم بگوییم:

1.مدل های پاناسونیک با حرف اول G محصولات سال ۲۰۱۹ میباشند.
2.مدل های پاناسونیک با حرف اول F محصولات سال ۲۰۱۸ میباشند.
3.مدل های پاناسونیک با حرف اول E محصولات سال ۲۰۱۷ میباشند.
4.مدل های پاناسونیک با حرف اول D محصولات سال ۲۰۱۶ میباشند.
5.مدل های پاناسونیک با حرف اول C محصولات سال ۲۰۱۵ میباشند.

مزایای تلویزیون های پاناسونیک چگونه میباشند؟

1-پرمیوم

کیفیت ساخت مدل های بالارده X و بخصوص سری Z تولیدات پاناسونیک جدای قیمت گذاری آن‌ها، بسیار شیک و لاکچری هستند و از باک تلویزیون تا کنترلر و نمای تلویزیون حس بسیار خوبی به کاربر به عنوان یک محصول بسیار باکیفیت القا میکنند.

2- OLED

اولد های پاناسونیک از تمامی استاندارد روز با نهایت کیفیت بهره میبرند و این فراوانی مدل ها بین اولد های پاناسونیک بیشترین قدرت انتخاب را به مشتری ها و کاربران نمایشگر های اولد میدهد که وابسته به بودجه خودشان اقدام به تهیه اولد مناسب کنند.

نقاظ ضعف تلویزیون های پاناسونیک چگونه میباشند؟

1-قیمت

درسته که زاویه دید نمایشگر های VA خوب نیست و تمامی نمایشگر های تی سی ال از همین نوع است اما باز هم در مقایسه با دیگر تلویزیون های پنل VA از سایر برند ها نیز عملکرد ضعیف‌تری دارند.

2-امکانات

تلویزیون های پاناسونیک در عین داشتن و بهره‌مندی از تکنولوژی های روز، از داشتن هرگونه قابلیت اضافی و هوشمند خاص محروم هستند و گیرنده های آن‌ها طیف محدودی داشته و کنترل جادویی یا هرگونه الحاقیجاتی که وجه تمایز بین این برند و سایرین ایجاد کند ندارند.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.