وبلاگ

بهترین اکسسوری ها برای فیلم دیدن در موبایل

امروزه شرکت های سازنده گوشی های هوشمند روز به روز پیشرفت کرده و سیستم های جدید ارائه می کنند. این سیستم های جدید باعث شده که این موبایل های هوشمند به لپ تاپ ها شباهت پیدا کنند. بسیاری از لپ تاپ های قدیمی از نظر سخت افزاری از گوشی های امروزه ضعیف تر هستند. این ویژگی های جدید باعث می شوند تا افراد از دستگاه خود برای امور تفاوت تری استفاده کنند.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

امروزه آمار نشان می دهد که بیشتر افراد در طول روز با موبایل خود فیلم تماشا می کنند. دلیل این موضوع ان است که این وسیله های الکنریکی پیشرفت کرده و به روز شده اند. این قابلیت موبایل ها این امکان را به کاربران داده است تا بتوانند در هر شرایطی از وسیله خود به راحتی برای امور مختلف استفاده کنند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که در موبایل خود فیلم می بیبینید بهتر است با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

هولدر های گردنی موبایل

یکی از جالب ترین اکسسوری موبایل که برای فیلم دیدن طراحی شده اند هولدرهلی موبایل گردنی هستند. این هولدر و نگهدارنده ها مانند گردنبند به دور گردن افتاده و طبق دلخواه شما تنظیم می شوند. این اکسسوری باعث می شود تا دست شما هنگام فیلم دیدن درد نگیرد . در این حالت شما می توانید به راحتی زاویه نگهدارنده را تنظیم کرده و از فیلم خود لذت ببرید. در پشت گردن این وسیله پدی وجود دارد تا گردن شما درد نگیرد.

هدفون بی سیم برای فیلم دیدن در موبایل

هدفون های بی سیم بهترین انتخاب برای فیلم دیدن هستند. سیم های هدفون دست و پا گیر هستند و امکان قطع شدن انها بالاست. در گذشته تمامی هدفون ها بی سیم بودند اما امروزه هدفون های بلوتوثی جای خود را به هدفون های سیم دار پردردسر دادند. این هدفون ها علاوه بر دست و پا گیر بودن به سادگی قطع می شدند و دردسر بزرگی بودند. شرکت اپل و سایر شرکت های سازنده دستگاه ، در ساخت این هدفون ها پیشگام بودند. این دستگاه ها علواه بر آسان کردن فیلم دیدن در استفاده در باشگاه های ورزشی هم بسیار پرطرفدار هستند چون تا حدود 5-6 متر بلوتوث متصل می ماند و این باعث راحتی و رضایت کاربران شده است.

در مقالات گذشته راجب بازی جدید اسپایدرمن در پلی استیشن صحبت کردیم می توانید مقاله را مطالعه کرده و نظر خود را راجب به این بازی جدید با امکانات هیجان انگیزی که دارد، بیان کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.