وبلاگ

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی هنرستان

امروزه رشته های فتوگرافیک و گرافیک جزو معروف ترین و پرطرفدارترین رشته های هنرستان هستند. این رشته ها نیاز به لپ تاپ هایی هستند که توان رندر گرفتن از طرح ها را داشته باشد. انتخاب دستگاه خوب در این رشته ها بسیار مهم است زیرا در صورت ضعف دستگاه، برنامه های حجم بالا مانند فتوشاپ درست اجرا نمی شوند. این عامل باعث هدر رفتن وقت دانش آموز می شود و بازده خوبی نخواهد داشت.

برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

بهترین لپ تاپ برای دانش آموزان رشته گرافیک

هر شخصی قبل از خرید دستگاه خود بهتر است در مرحله اول بداند که از دستگاه چه استفاده ای می خواهد بکند؟ قبل از خرید دستگاه برنامه های تخصصی که باید با آنها کار کنیم را باید مشخص کنیم. پس از مشخص کردن این برنامه های تخصصی ، باید ببینیم که کدام دستگاه ها مشخصات لازم برای ساپورت و حمایت برنامه ما را دارند. در هنگام خرید لپ تاپ مناسب برای گرافیک باید چند نکته را رعایت کنیم:

کارت گرافیک

رم

هارد

پردازنده مرکزی

حافظه داخلی

صفحه نمایش

مهم تربن عامل برای خرید لپ تاپ گرافیک

یکی از مهم ترین عامل و مشخصاتی که باید به ان توجه کنید پردازنده مرکزی یا cpu است. هر چه cpu بهتر باشد لپ تاپ شما در شرایط بهتری قرار دارد. این دستگاه که سی پی یو خوبی دارد، می تواند چندین برنامه سنگین را به درستی و بدون هنگ کردن اجرا کند. حدالق cpu لازم برای اجرا کردن برنامه هایی مثل فتوشاپ و افترافکت core i5 و core i7 می باشد. این دستگاه ها قدرت بالایی دارند و به همان نسبت قیمت بیشتری هم دارند. پس قبل از انتخاب رشته توجه داشته باشید که اگر توانایی خرید این دستگاه ها را ندارید ممکن است نتوانید پروژه ها را طبق روال جلو ببرید چون برخی اپلیکیشن ها ممکن است در لپ تاپ های روزمره به درستی اجرا نشوند.

بررسی کارت گرافیک لپ تاپ برای رشته گرافیک

بعد از پردازنده مرکزی عامل مهم دیگری که باید به ان توجه کنید ، کارت گرافیک دستگاهتان خواهد بود. اصلی ترین کاربرد کارت گرافیک ، نمایش تصاویر روی صفحه نمایش لپ تاپ می باشد. در مانیتورهای پیشرفته تعداد پیکسل ها زیاد می باشد در حقیقت هر چه تعداد پیکسل بیشتر باشد کیفیت صفحه نمایش بیشتر خواهد بود. این اطلاعات باید از cpu گرفته شده و اجرا شوند کارت گرافیک داده ها را از پردازنده مرکزی دریافت می کند و به اطلاعات تصویری برای ما تبدیل می کند . لپ تاپ مناسب برای دانشجویان رشته هنر باید حداقل 4 گیگابایت کارت گرافیک داشته باشد.

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.