وبلاگ

چندروش تضمینی تشخیص هارد دیسک اصلی از فیک

اگر شما در ایران زندگی می کنید، پس احتمال اینکه در بازار جنس فیک پیدا کنید زیاد است. شما باید خودتان بدانید چگونه و از کجا اجناس اصل را خریداری کنید. اجناس اصل ویژگی هایی دارند که اگر آنها را بشناسید می توانید به درستی اجناس خود را جدا کنید. در این مقاله شما یاد خواهید گرفت که چگونه هارد اصل را از تقلبی تشخیص دهید.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

همیشه موضوع فقط تقلبی بودن هارد نیست. در برخی شرکت ها برخی افراد سودجو هارد دست دو و کارکرده را به جای نو به شما می فروشند. با آگاهی به این موضوع و روش های شناسایی آنها کاربران می توانند در صورت مواجه شدن با چنین موضوعی محصول را مرجوع کنند.

هارد ریسک ریفر را بشناسید

هارد دیسک شما خراب است و شما آن را به نمایندگی تحویل می دهید در شرایطی آن ها هارد شما را تعمیر خواهند کرد و ممکن است دوباره به بازار عرضه شود. این موضوع لزوما به این معنا نیست که هارد مجدد خراب می شود بلکه کاربرانی که پول هارد دیست نو را می دهند انتظار دارند تا دستگاهی نو با استحلاک صفر دریافت کنند که عمر بیشتری دارد. برای تشخیص این حالت روش های نرم افزاری وجود دارد. هاردهای ریفر شده ممکن است حتی گارانتی هم داشته باشند. پس لزوما چون دستگاه شما گارانتی دارد به آن اعتماد نکنید.

گارانتی وسترن را می توانید چک کنید

اگر دستگاه شما از شرکت وسترن دیجیتال باشد ، شما می توانید از طریق وبسایت اصلی این شرکت، صحت و سلامت کالا را با وارد کردن سریال آن بررسی کنید. برای وارد شدن به این وبسایت به دلیل تحریم ها باید از نرم افزار های ویژه برای دور زدن تحریم ها استفاده کنید.

در فیلد country region باید شرکت سازنده که روی دستگاه حک شده است را انتخاب کنید. این مورد روی جعبه هارد دیسک شما نوشته شده است و گاها پشت هارد هم دیده می شود. در بخش seial number شماره سریال را وارد کنید و در نهایت روی گزینه submit کلیک کنید . در نتیجه اطلاعات دستگاه شما ظاهر می شود . به تاریخ انقضا توجه کنید اگر تاریخ گارانتی گذشته بود احتمال دارد هارد شما ریفر شده باشد و باید تست شود.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.