وبلاگ

درباره Persian Golf بیشتر بدانید

جنوب ایران دارای یک سرمایه ملی به نام persian golf می باشد. این دریا و تنگه هرمز از جمله سرمایه های ارزشمند این کشور هستند. جاذبه های گردشگری زیادی در این بخش وجود دارد که در کل دنیا زبان زد هستند . اگر شما هم علاقه مند به پیدا کردن جاذبه های گردشگری persian golf هستید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

جزیره هرمز بهشت persian golf

وقتی بحث زیبایی ها و مکان های گردشگری جنوب و دریای خلیج فارس می شود جزیره هرمز پیشگام است. عجایب این جزیره بی سابقه است! این جزیره به سرزمین عجایب و رنگین کمان شهرت دارد. خاک این جزیره قرمز رنگ است و برای مردم این منطقه بسیار ارزشمند است. در این جزیره کوه ها و تپه ها به رنگ های مختلف دیده می شوند. بهتر است از این جزیره در فصل های سرد سال دیدن کنید چون در تابستان گرمای طاقت فرسایی دارد. در دره رنگیم کمان شما می توانید زیبایی های این جزیره را ببیند. برخی خاک های این منطقه به عنوان ادویه استفاده می شوند و خوراکی هستند.

 

جزیره کیش در دل persian gulf

برخلاف زیبایی های بی شمار هرمز بیش تر مسافران جزیره کیش را ترجیح می دهند . پیشرفت این جزیره از دوران قبل از انقلاب شروع شده است و امروزه کافه و رستوران های مدرن و شیک لب ساحلی فراوانی دارد. این مکان هایی که به تازگی ساخته شده اند بسیار مورد پسند کاربران هستند و پلاژ های مدرن آنها را به خود جذب می کند .

به persian golf ارزان سفر کنید

اگر به نظر شما سفر به جزایر گران است می توانید با ماشین به  persian golf سفر کنید. هر کجای ایران که باشید می توانید با وسیله حمل و نقل شخصی خود به این جزایر سفر کنید. این سفر باید در شرایطی انجام شود که وسیله نقلیه شما در شرایط ایده ال قرار داشته باشد و چکاپ کامل دستگاه انجام شود. علاوه بر سلامت ماشین شما باید از توانایی های خود مطمئن باشید چون این سفر بسیار طولانی است. باید بتوانید در بین راه استراحت کنید. نتیجه دل انگیز این سفر باعث می شود تا خستگی شما در برود. شما تا یک جایی را با ماشین شخصی خود و ادامه ان را با لنج می توانید تا جزیره دلخواه خود طی کنید.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.