وبلاگ

خرید دستگاه تعویض گلس صنعتی

یکی از پردرآمدترین کار در تعمیرات موبایل تعویض گلس می باشد. اگر شما تعمیرکار موبایل باشید شاهد این هستید که روزانه چندین نفر برای تعویض صفحه موبایل خود به شما مراجعه می کنند. این نوع تعمیرات چون نیاز به تجهیزات دارد ، بسیار گران بوده و برای تعمیرکاران پر سود می باشد. دستگاه تعویض گلس صنعتی باید کاملا استاندارد باشد چون در صورت خراب شدن ال سی دی دستگاه ها ضرر مالی بزرگی برای تعمیرکاران به جا خواهد ماند. ما دستگاه های تعویض گلس صنعتی را در فروشگاه خود داریم. شما می توانید به صورت حضوری به ما مراجعه کرده و این دستگاه های تعویض ال سی دی را خریداری کنید.

خرید اقساطی دستگاه تعویض گلس صنعتی

خریدهای اقساطی بدون بهره با ما امکان پذیر است. ما از وضعیت موجود با خبریم پس شرایطی را برای شما فراهم کردیم تا خرید اقساطی بدون بهره را با ما داشته باشید. ما همراه شما خواهیم بود و با تعیین اقساط متناسب با شرایط مالی و بودجه شما ، این شرایط را برای شما فراهم می کنیم تا بتوانید کسب و کار خود را راه بیندازید و رونق دهید . دستگاه تعویض گلس صنعتی مدل سری kono بسیار پیشرفته می باشد. پیشنهاد ما به شما انتخاب دستگاه KO NO.2 X SERIES می باشد. این سری پیشرفته ترین سری دستگاه های تعویض گلس صنعتی هستند. تحویل دستگاه به شما بعد از پایان اقساط بوده و دستگاه شما در موعد اخرین قسط آماده تحویل می باشد. در برخی دستگاه ها پرس و حباب گیر هر دو در یک دستگاه قرار دارند اما در سری X پرس و حباب گیر دو دستگاه مجزا هستند . شما می توانید با استفاده از این دستگاه ها گوشی 8 اینچی را هم تعمیر کنید.

آموزش کار با دستگاه تعویض گلس صنعتی

کار با دستگاه های تعویض گلس نیاز به تخصص دارد. ما فروشگاه و آموزشگاه تعمیرات موبایل 123پارسه هستیم. علاوه بر فروش ما اساتیدی داریم که در زمینه تعمیرات استاد هستند. پس از خرید دستگاه ما به صورت کاملا تخصصی به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توان از این دستگاه تعویض گلس صنعتی استفاده کنید. بهترین دستگاه تعویض گلس صنعتی دستگاه KO NO.2 X SERIES می باشد که در فروشگاه پارسه موجود و آماده تحویل است. این دستگاه به شما قابلیت تعمیر ال سی دی هایی تا 13 اینچ را می دهد. آخرین تکنولوژی روز دنیا در این دستگاه استفاده شده است و تکنولوژی این دستگاه 2024 است. سنسورهایی در بخش پرس این دستگاه وجود دارد تا از شکستن ال سی دی جلوگیری بشود.

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.